
Ενώ πλησιάζουμε προς το 2020, έτος που σηματοδοτεί μία από τις μεγαλύτερες εξελίξεις για την ποντοπόρο ναυτιλία, διυλιστήρια διεθνώς εντατικοποιούν τις εργασίες τους προκειμένου να είναι έτοιμα για την κάλυψη της ζήτησης για VLSFO.
Στο πλαίσιο αυτό, τα κινεζικά διυλιστήρια στρέφονται προς τις ξένες αγορές, παρά το γεγονός ότι το Πεκίνο έχει θέσει ως στόχο την παραγωγή 14 εκατ. τόνων καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο. Πιο συγκεκριμένα, διεθνή ΜΜΕ τονίζουν ότι κινεζικά διυλιστήρια έχουν υπογράψει βραχυπρόθεσμες συμφωνίες με oil majors όπως η Shell ή η γερμανική Uniper.
Προς το παρόν, η κινεζική κυβέρνηση δεν έχει προβεί σε φορολογικά κίνητρα των κρατικών της διυλιστηρίων, που θα τα ενθαρρύνουν να αυξήσουν την παραγωγή VLSFO. Αντ’ αυτού, εταιρείες όπως η Chimbusco, η PetroChina και η Sinopec Corp έχουν συμφωνήσει να προμηθευτούν τα εν λόγω καύσιμα για να καλύψουν τη ζήτηση των πλοίων μέχρι τα τέλη Μαρτίου, όπως σημειώνουν υψηλόβαθμα στελέχη τους.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι εν λόγω κρατικές πετρελαϊκές εταιρείες έχουν εισαγάγει κατά μέσο όρο 500.000-700.000 τόνους VLSFO μεταξύ Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lympousakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ