
Η παγκόσμια ζήτηση για πετρέλαιο αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα, καθώς τα διυλιστήρια θα χρειάζονται επιπλέον ποσότητες πετρελαίου προκειμένου να πραγματοποιούν την κατάλληλη επεξεργασία για την παραγωγή ναυτιλιακών καυσίμων τα οποία θα ανταποκρίνονται στον κανονισμό του Sulphur Cap.
Σύμφωνα με την Wood Mackenzie, τα διυλιστήρια θα χρειάζονται από φέτος επιπλέον 700.000 βαρέλια πετρελαίου ημερησίως προκειμένου να μπορούν να μετατρέψουν το πετρέλαιο σε εναλλακτικά ναυτιλιακά καύσιμα.
Οι επιπλέον ποσότητες του πετρελαίου που θα χρειαστούν τα διυλιστήρια, έρχεται σε αντίθεση με την συμφωνία των χωρών μελών και μη του OPEC για περικοπές στην παγκόσμια πετρελαϊκή παραγωγή, δημιουργώντας προβληματισμό.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, η αύξηση της ζήτησης πετρελαίου από τα διυλιστήρια αναμένεται να ξεκινήσει εντός του τρίτου τριμήνου του 2019 και θα ενισχυθεί περαιτέρω το τέταρτο τρίμηνο του έτους.
Φωτό: Unsplash/Joshua Rawson Harris
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η εισαγωγή λειτουργιών τηλεχειρισμού (Remote Control Functions) σε μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης πετρελαίου (FPSO) αποτελεί μια από τις πλέον καινοτόμες κατευθύνσεις ψηφιακού εκσυγχρονισμού…

Μια από τις πιο κρίσιμες διπλωματικές συναντήσεις των τελευταίων μηνών για το Ουκρανικό θα πραγματοποιηθεί σήμερα το απόγευμα στο Λονδίνο παρουσία του προέδρου της…

Μια πρωτοφανή καθίζηση στις εμπορικές ροές αγροτικών προϊόντων μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας αποκαλύπτουν τα δεδομένα της AXSMarine, καταγράφοντας ιστορικό χαμηλό δεκαετίας. Ειδικότερα, για το…

Σε δίωξη κατά οκτώ ναυτιλιακών εταιρειών προέβη η Επιτροπή Ανταγωνισμού (Επιτροπή) της Νότιας Αφρικής. Οι οκτώ εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι οι: Maersk South Africa…

Η πρόσφατη επιχειρησιακή επιτυχία της World Fuel Services, μέλους του ομίλου World Kinect, αναδεικνύει πώς οι προηγμένες τεχνολογίες βιοκαυσίμων μπορούν να μεταμορφώσουν το ενεργειακό…

Οι παραγγελίες bulk carriers το 2025 διαφαίνονται λιγοστές καθώς η χρονιά πλησιάζει στο τέλος της. Σύμφωνα με δεδομένα της BIMCO, το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2025…

Ανεξάρτητα από τον κατευνασμό των εντάσεων στην Ερυθρά Θάλασσα, η επιστροφή στην –προ δύο ετών– κανονικότητα στη Διώρυγα του Σουέζ δεν είναι υλοποιήσιμη εντός…

Μια στρατηγική σύμπραξη, που φιλοδοξεί να θέσει σε νέες βάσεις το μέλλον της αμερικανικής ναυπηγικής βιομηχανίας, προωθεί ο νοτιοκορεατικός κολοσσός HD Hyundai, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ