
Από την ΕΕΚΦΝ λάβαμε την παρακάτω ανακοίνωση-απάντηση στη χθεσινή ανακοίνωση του ΣΕΕΝ που δημοσιεύσαμε:
“Η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), αναφερόμενη στη χθεσινή ανακοίνωση του ΣΕΕΝ, σχετικά με το νέο διευρυμένο Όργανο εκπροσώπησης διηπειρωτικά του χώρου της κρουαζιέρας – τη νέα CLIA – αναγκάζεται, προς αποκατάσταση της ορθότητας των γεγονότων, να ανακοινώσει τα κάτωθι:
· Ο ΣΕΕΝ επιχειρεί για μία ακόμη φορά να υπεισέλθει σε θέματα του κλάδου της κρουαζιέρας, παρά το γεγονός ότι δεν έχει σήμερα καμία σοβαρή εκπροσώπηση.
· Αναφέρεται στο θέμα της ένταξης στο Όργανο αυτό μελών, με ένα εντελώς απαράδεκτο τρόπο και με σκοπό να θίξει τις Ελληνικές Εταιρείες, επειδή συμβαίνει να μην υπάρχει πλέον στον φορέα αυτό ούτε διαχειρίστρια εταιρεία ούτε εταιρεία Ελληνικής πλοιοκτησίας, τρόπο αυτό δημιουργεί το εύλογο ερώτημα «με ποια εκπροσώπηση από πλευράς πλοιοκτητριών – διαχειριστριών εταιρειών θα μπορούσε να έχει οποιαδήποτε σοβαρή συνεργασία;».
· Παραγνωρίζει ο ΣΕΕΝ το γεγονός ότι οι πλοιοκτήτριες – διαχειρίστριες εταιρείες του Ελληνικού χώρου είναι μέλη μόνο στην Ένωσή μας.
Θα θέλαμε να καταστεί σαφές ότι, από το 2013 και στο εξής, σε συνέχεια και της σχετικής Ανακοίνωσης της, η CLIA ενοποιήθηκε με όλα τα περιφερειακά Συμβούλια Κρουαζιέρας και συγκροτήθηκε σε ένα κοινό όργανο κρουαζιέρας με την προσάρτηση όλων των τοπικών Συμβουλίων Κρουαζιέρας, όπως και αυτό της Ευρώπης, το οποίο και μετονομάστηκε σε CLIA Ευρώπης. Και επειδή ο ΣΕΕΝ αναφέρθηκε ότι δεν υπάρχει καμία ελληνική εταιρεία που να ανήκει στην CLIA, να διευκρινιστεί ότι το ιδρυτικό μας μέλος Louis Cruises συμμετείχε τόσο στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Κρουαζιέρας από την ίδρυσή του όσο και στην CLIA μέχρι και την ενοποίησή της, οπότε ως ευρωπαϊκή εταιρεία εντάχθηκε στην CLIA Ευρώπης, η οποία διατηρεί στη νέα μορφή της τα μέλη της και μάλιστα τα ιδρυτικά όπως είναι η Louis Cruises.
· Να επισημανθεί ακόμα ότι, σε παγκόσμιο επίπεδο η αγορά κρουαζιέρας έχει μία ξεχωριστή και αυτόνομη Ένωση, η οποία εκπροσωπεί αμιγώς τις εταιρείες κρουαζιέρας, που σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατό να εκπροσωπηθούν από φορείς που δεν έχουν σχέση με το χαρακτήρα της διαχείρισης των κρουαζιεροπλοίων. Οι λόγοι είναι προφανείς, καθώς πρόκειται για τελείως διαφορετικό τομέα, με άλλες ανάγκες, διεκδικήσεις, κανόνες λειτουργικούς και εκμετάλλευσης του πλοίου, κανονισμούς ασφαλείας κλπ.
· Τέλος, θέλουμε να τονίσουμε ότι δεν ωφελεί στον ΣΕΕΝ να συνεχιστεί αυτή η τακτική ανεπίτρεπτων ανακοινώσεων, γιατί δεν έχει κανένα όφελος από αυτές, τη στιγμή μάλιστα που τον φορέα αυτόν απασχολούν τα γνωστά σοβαρά προβλήματα της ακτοπλοΐας”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ