(Και) η Dorian LPG στον χορό των ammonia carriers

(Και) η Dorian LPG στον χορό των ammonia carriers

729
(Και) η Dorian LPG στον χορό των ammonia carriers

Σε παραγγελία για τη ναυπήγηση ενός πλοίου -με δικαίωμα προαίρεσης για ακόμα ένα- προχώρησε η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης Dorian LPG. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δεδομένων της ναυλομεσιτικής Allied, η εταιρεία τοποθέτησε παραγγελία στο νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hanwha Ocean (πρώην DSME) για την κατασκευή ενός πλοίου μεταφοράς αμμωνίας το οποίο θα διαθέτει μεταφορική ικανότητα 93.000 κ.μ.

Το κόστος ναυπήγησης του  πλοίου ανέρχεται σε $125 εκατ. ενώ η παράδοσή του εκτιμάται να λάβει χώρα το 2026. Σημειώνεται ότι το πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με μηχανή διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και αμμωνίας, βάσει της Allied.

Η εν λόγω παραγγελία δεν είναι η πρώτη ελληνικής υπογραφής για την κατασκευή ammonia carriers κατανάλωσης και αμμωνίας. Στα μέσα Νοεμβρίου, η Naftomar προχώρησε στην παραγγελία τεσσάρων πλοίων παρόμοιων προδιαγραφών στο ίδιο ναυπηγείο.

Παραγγελία της Naftomar για τα μεγαλύτερα στον κόσμο πλοία μεταφοράς αμμωνίας

Εκτός αυτού, οι εξελίξεις στο μέτωπο των καυσίμων και δη της αμμωνίας τρέχουν με γοργούς ρυθμούς.

Άλλωστε, πάλι στα μέσα Νοεμβρίου, η Wärtsilä λάνσαρε τον πρώτο παγκοσμίως τετράχρονο κινητήρα κατανάλωσης αμμωνίας. Οι τετράχρονοι κινητήρες θεωρούνται το επόμενο βήμα για τη ναυτιλία, ειδικά όσον αφορά την αξιοποίηση της αμμωνίας ως ναυτιλιακού καυσίμου, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς.

H Wärtsilä λανσάρει τον πρώτο παγκοσμίως τετράχρονο κινητήρα κατανάλωσης αμμωνία

 

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.