Τάσεις διόρθωσης στους ναύλους των υγραεριοφόρων

Τάσεις διόρθωσης στους ναύλους των υγραεριοφόρων

92
Τάσεις διόρθωσης στους ναύλους των υγραεριοφόρων

Μετά από μια εκρηκτική πορεία ενός μήνα, οι ναύλοι των υγραεριοφόρων κατέγραψαν μερική πτώση. Πιο συγκεκριμένα, σε πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys καταγράφεται πτώση της τάξεως των $300.000/μήνα στους ναύλους των VLGCs μεταφορικής ικανότητας 84.000 κ.μ. Σε κάθε περίπτωση, οι ναύλοι παραμένουν στα ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα των $4,8 εκατ./μήνα.

Επιπλέον, οι ναύλοι για τα LGCs (μεταφορική ικανότητα 60.000 κ.μ.) παρέμειναν σταθεροί στα $2 εκατ. μηνιαίως, ενώ εκείνοι των MGCs (μεταφορική ικανότητα 38.000 κ.μ.) κατέγραψαν άνοδο $100.000 και διαμορφώθηκαν στο $1,5 εκατ./μήνα.

Παράλληλα, βάσει της Fearnleys, πτώσεις σημειώθηκαν και στους ναύλους των LNG carriers μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ., ανατολικά του Σουέζ. Πλέον, η ναύλωση ενός LNG carrier τέτοιων προδιαγραφών κοστίζει κατά μέσο όρο $192.500/ημέρα ανατολικά του Σουέζ και $200.000/ημέρα δυτικά του Σουέζ. Τέλος, όσον αφορά το κόστος ναύλωσης ενός TFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. για έναν χρόνο, αυτό παραμένει αρκετά χαμηλότερα έναντι της spot αγοράς και ίσο με $96.000/ημέρα.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.