Αύξηση 5% καταγράφει η χωρητικότητα των 12 κορυφαίων Liner εταιρειών από τον Ιανουάριο του 2022, όταν και η spot ναυλαγορά έφτασε στο peak της, σύμφωνα με δεδομένα της Linerlytica.
Η αύξηση του capacity δεν ήταν ίση μεταξύ των μεταφορέων, με τη Zim να καταγράφει τη μεγαλύτερη, της τάξεως του 34,5%. Υπενθυμίζεται ότι η Zim το α’ τρίμηνο σημείωσε ζημίες $58 εκατ., με τη Linerlytica να αποδίδει εν μέρει την εξέλιξη αυτή στην «επιθετική» κίνηση επέκτασης της χωρητικότητας.
Η MSC, από την άλλη, πρόσθεσε 695.000 TEUs τους τελευταίους 18 μήνες, άνοδος της τάξεως του 16,3%. Αντιθέτως, η Maersk μείωσε τη χωρητικότητά της κατά 168.000 TEUs ή 3,9% το ίδιο διάστημα. Πλέον η χωρητικότητα της MSC ανέρχεται σε 4,97 εκατ. TEUs, 860.000 περισσότερα από την αντίστοιχη της Maersk.