Ανοδικές είναι οι τάσεις που καταγράφονται στη ναυλαγορά των υγραεριοφόρων, και δη εκείνη των LPG carriers μεγαλύτερων μεγεθών. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι στη spot αγορά για ένα Very Large Gas Carrier μεταφορικής ικανότητας 84.000 κ.μ. κατέγραψαν άνοδο $200.000/μήνα πρόσφατα και διαμορφώθηκαν στα $1,8 εκατ. ανά μήνα.
Επιπλέον, εκείνοι ενός Large Gas Carrier μεταφορικής ικανότητας 60.000 κ.μ. σημείωσαν άνοδο $100.000/μήνα και διαμορφώθηκαν στα $1,3 εκατ./μήνα. Το γεγονός αυτό συνεχίζει να προκαλεί ενδιαφέρον για τις συνιστώσες στην αγορά, δεδομένου ότι οι ναύλοι στη spot αγορά για ένα Medium Gas Carrier μεταφορικής ικανότητας 38.000 κ.μ. παρέμειναν σταθεροί στα $1,2 εκατ./μήνα. Συνεπώς, οι ναύλοι των LGCs και MGCs βρίσκονται σε παρεμφερή επίπεδα, παρά τη σημαντική διαφορά στη μεταφορική ικανότητα των δύο κατηγοριών υγραεριοφόρων.
Παράλληλα, η καταγραφείσα εικόνα στη ναυλαγορά των LNG carriers δεν έχει σημειώσει σημαντικές μεταβολές, με την ψαλίδα των ναύλων μεταξύ spot και long-term αγοράς να παραμένει σημαντική και να καταδεικνύει τις εκτιμήσεις για επικείμενη άνοδο των ναύλων και στη spot αγορά.