Τα ιρανικά ναυπηγεία στους ρυθμούς της Βενεζουέλας

Τα ιρανικά ναυπηγεία στους ρυθμούς της Βενεζουέλας

138
Τα ιρανικά ναυπηγεία στους ρυθμούς της Βενεζουέλας

Στενή παραμένει η συνεργασία μεταξύ Ιράν και Βενεζουέλας, τις οποίες, παρότι τις χωρίζουν περίπου 12.390 χλμ., τις ενώνει το γεγονός ότι βρίσκονται υπό την ασφυκτική πίεση των αμερικανικών κυρώσεων. Στο πλαίσιο αυτό, τα δύο κράτη έχουν ενισχύσει σημαντικά την εμπορική τους συνεργασία, με τη ναυτιλία να διαδραματίζει σαφώς κεντρικό ρόλο. Μάλιστα, βάσει πρόσφατου δημοσιεύματος του Reuters, η Βενεζουέλα συνάπτει νέες συμφωνίες για τη ναυπήγηση πλοίων στο κράτος της Μέσης Ανατολής.

Ειδικότερα, η κρατική εταιρεία ενέργειας PDVSA της Βενεζουέλας τοποθέτησε παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο δεξαμενόπλοιων τύπου Aframax, καθένα εκ των οποίων θα έχει κόστος περίπου ίσο με €31,7 εκατ. Τα δύο tankers θα λάβουν τα ονόματα «India Urquia» και «India Mara». Η ναυπήγησή τους θα πραγματοποιηθεί από την Iran Marine Industrial Company (SADRA), η οποία είχε αναλάβει την κατασκευή δύο ακόμα δεξαμενόπλοιων για την PDVSA, των Aframaxes «Arita» και «Anita».

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.