Παραγγελιών συνέχεια στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας

Παραγγελιών συνέχεια στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας

172
Παραγγελιών συνέχεια στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας

Οι πρόσφατες συμφωνίες που εξασφάλισαν ναυπηγεία της Νότιας Κορέας αναδεικνύουν τη νοτιοκορεατική ναυπηγική βιομηχανία ως ηγέτιδα δύναμη/πρωταγωνίστρια στην κατασκευή υγραεριοφόρων και ιδιαίτερα πλοίων μεταφοράς LNG.

Πιο συγκεκριμένα, η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (KSOE), θυγατρική εταιρεία του ναυπηγικού κολοσσού της Hyundai Heavy Industries Holdings, υπέγραψε συμφωνία για τη ναυπήγηση τεσσάρων LNG carriers, συνολικής αξίας $910 εκατ.

Η συγκεκριμένη συμφωνία προβλέπει την κατασκευή πλοίων με μεταφορική ικανότητα 174.000 κυβικών μέτρων και τελική παράδοση στο α’ εξάμηνο του 2025. Μέχρι αυτό το σημείο του έτους, η KSOE έχει κλείσει συμφωνίες για την κατασκευή 95 πλοίων αξίας $11,8 δισ., φτάνοντας στο 64,1% του ετήσιου στόχου της ($17,44 δισ.).

Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και η συμφωνία που έκλεισε πρόσφατα η Samsung Heavy Industries Co., η οποία ανέλαβε τη ναυπήγηση τριών LNG carriers συνολικής αξίας $671 εκατ., με την παράδοση των τριών νεότευκτων να αναμένεται τον Ιανουάριο του 2026. Με αυτή την τελευταία παραγγελία, η Samsung Heavy έφτασε τις 17 παραγγελίες πλοίων για φέτος, φτάνοντας το 33% των φετινών της στόχων. Σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας, η Samsung Heavy στοχεύει στην αύξηση των παραγγελιών που αφορούν φιλικά προς το περιβάλλον πλοία τα οποία έχουν ιδιαίτερα υψηλή αξία και ήδη αντιστοιχούν με το 71% του φετινού συνόλου παραγγελιών που έχει λάβει η εταιρεία.

Τα παραπάνω στοιχεία καθιστούν σαφές ότι τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία λαμβάνουν σημαντικό μερίδιο της αγοράς της ναυπήγησης LNG carriers, τομέας ο οποίος διαφαίνεται ότι θα κυριαρχήσει τα επόμενα χρόνια.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.