
Τα νέα περιοριστικά μέτρα στη Σαγκάη προς περιορισμό της πανδημίας φαίνεται πως επιδεινώνουν τη λιμενική συμφόρηση στη Βόρεια Κίνα.
Σύμφωνα με διαθέσιμα στοιχεία της Signal Ocean, την Κυριακή 10 Απριλίου, 462 bulkers ανέμεναν να εισέλθουν σε λιμάνια της Βόρειας Κίνας, προκειμένου να ξεφορτώσουν σιτηρά και μεταλλεύματα. Δύο εβδομάδες μετά την επιβολή των περιοριστικών μέτρων στη Σαγκάη, η συμφόρηση έχει επεκταθεί και στο Ningbo-Zhoushan, καθώς οι πλοιοκτήτες επιλέγουν άλλα λιμάνια στην προσπάθειά τους να αποφύγουν τις ελλείψεις φορτηγών και το κλείσιμο αποθηκών στη Σαγκάη.
Ως εκ τούτου, τη Δευτέρα 11 Απριλίου, 222 bulkers ανέμεναν στη Σαγκάη, όταν έναν μήνα πριν ο αριθμός αυτός ήταν μειωμένος κατά 15%, σύμφωνα με δεδομένα του Bloomberg. Στο Ningbo-Zhoushan, η συμφόρηση άγγιζε τα 134 πλοία, ενώ ακόμη πιο βόρεια, στα λιμάνια Rizhao, Dongjiakou και Qingdao, καταγράφηκε αύξηση 33% στον αριθμό των bulk carriers που αναμένουν να ξεφορτώσουν (121).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ