
Το σχέδιο Vaccinated Travel Lanes (VTLs) της Σιγκαπούρης, το οποίο προσβλέπει στη διευκόλυνση των ταξιδιών προς την ασιατική χώρα, αλλάζει εκ νέου μορφή με επίκεντρο την απλοποίησή του. Όπως αναφέρει δημοσίευμα του ειδησεογραφικού μέσου CNA, το νέο σχέδιο θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Απριλίου, αντικαθιστώντας οποιαδήποτε πρότερη μορφή των VTLs.
Ειδικότερα, την Πέμπτη 24 Μαρτίου, το Υπουργείο Υγείας της Σιγκαπούρης ανακοίνωσε ότι όλες οι χώρες και περιοχές θα κατατάσσονται σε δύο κατηγορίες υπό το νέο πλαίσιο των VTLs: στις κατηγορίες «general travel» και «restricted travel».
Οι ταξιδιώτες που καταφθάνουν στη Σιγκαπούρη από χώρες που ανήκουν στην κατηγορία «general travel», εφόσον είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή κάτω από 12 ετών, θα μπορούν να εισέρχονται στη χώρα με την προσκόμιση αρνητικού τεστ για Covid-19 και εφόσον δεν έχουν επισκεφτεί εντός διαστήματος επτά ημερών πριν από την άφιξή τους κάποια χώρα ή περιοχή που να ανήκει στην κατηγορία «restricted travel». Επιπλέον, δεν θα χρειάζεται να καταθέτουν αίτηση για την είσοδό τους προκειμένου να μην τίθενται σε καραντίνα μετά την άφιξή τους.
Σημειώνεται ότι σε γενικό πλαίσιο απαγορεύεται η είσοδος σε ταξιδιώτες άνω των 13 ετών οι οποίοι δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Ωστόσο, εφόσον κάποιος μη εμβολιασμένος ταξιδιώτης λάβει άδεια να ταξιδέψει στη Σιγκαπούρη, θα υποχρεούται να προσκομίσει αρνητικό τεστ για Covid-19, να τεθεί σε «stay-home notice» επτά ημερών και να υποβληθεί σε PCR τεστ μετά το πέρας της περιόδου απομόνωσής του.
Παράλληλα, οι ξένοι ταξιδιώτες που επισκέπτονται τη Σιγκαπούρη για σύντομο χρονικό διάστημα θα χρειαστεί να καταθέσουν αίτηση για την έκδοση βίζας εσόδου. Επιπλέον, θα πρέπει να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλεια, η οποία θα καλύπτει το λιγότερο έξοδα ύψους περίπου $22.000 αναφορικά με νοσηλεία και θεραπευτική αγωγή έναντι της Covid-19, πριν από την αναχώρησή τους προς τη Σιγκαπούρη. Εκτός αυτού, όλοι οι επισκέπτες πρέπει να εγκαταστήσουν και να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή «TraceTogether» της Σιγκαπούρης όσο βρίσκονται στη χώρα.
Τέλος, σημειώνεται ότι η Σιγκαπούρη συνιστά ιδιαίτερα σημαντικό κόμβο για τις αλλαγές πληρωμάτων, οπότε και οποιαδήποτε αλλαγή στα VTL της επηρεάζει τη ναυτική κίνηση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ