
Το σχέδιο Vaccinated Travel Lanes (VTLs) της Σιγκαπούρης, το οποίο προσβλέπει στη διευκόλυνση των ταξιδιών προς την ασιατική χώρα, αλλάζει εκ νέου μορφή με επίκεντρο την απλοποίησή του. Όπως αναφέρει δημοσίευμα του ειδησεογραφικού μέσου CNA, το νέο σχέδιο θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Απριλίου, αντικαθιστώντας οποιαδήποτε πρότερη μορφή των VTLs.
Ειδικότερα, την Πέμπτη 24 Μαρτίου, το Υπουργείο Υγείας της Σιγκαπούρης ανακοίνωσε ότι όλες οι χώρες και περιοχές θα κατατάσσονται σε δύο κατηγορίες υπό το νέο πλαίσιο των VTLs: στις κατηγορίες «general travel» και «restricted travel».
Οι ταξιδιώτες που καταφθάνουν στη Σιγκαπούρη από χώρες που ανήκουν στην κατηγορία «general travel», εφόσον είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή κάτω από 12 ετών, θα μπορούν να εισέρχονται στη χώρα με την προσκόμιση αρνητικού τεστ για Covid-19 και εφόσον δεν έχουν επισκεφτεί εντός διαστήματος επτά ημερών πριν από την άφιξή τους κάποια χώρα ή περιοχή που να ανήκει στην κατηγορία «restricted travel». Επιπλέον, δεν θα χρειάζεται να καταθέτουν αίτηση για την είσοδό τους προκειμένου να μην τίθενται σε καραντίνα μετά την άφιξή τους.
Σημειώνεται ότι σε γενικό πλαίσιο απαγορεύεται η είσοδος σε ταξιδιώτες άνω των 13 ετών οι οποίοι δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Ωστόσο, εφόσον κάποιος μη εμβολιασμένος ταξιδιώτης λάβει άδεια να ταξιδέψει στη Σιγκαπούρη, θα υποχρεούται να προσκομίσει αρνητικό τεστ για Covid-19, να τεθεί σε «stay-home notice» επτά ημερών και να υποβληθεί σε PCR τεστ μετά το πέρας της περιόδου απομόνωσής του.
Παράλληλα, οι ξένοι ταξιδιώτες που επισκέπτονται τη Σιγκαπούρη για σύντομο χρονικό διάστημα θα χρειαστεί να καταθέσουν αίτηση για την έκδοση βίζας εσόδου. Επιπλέον, θα πρέπει να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλεια, η οποία θα καλύπτει το λιγότερο έξοδα ύψους περίπου $22.000 αναφορικά με νοσηλεία και θεραπευτική αγωγή έναντι της Covid-19, πριν από την αναχώρησή τους προς τη Σιγκαπούρη. Εκτός αυτού, όλοι οι επισκέπτες πρέπει να εγκαταστήσουν και να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή «TraceTogether» της Σιγκαπούρης όσο βρίσκονται στη χώρα.
Τέλος, σημειώνεται ότι η Σιγκαπούρη συνιστά ιδιαίτερα σημαντικό κόμβο για τις αλλαγές πληρωμάτων, οπότε και οποιαδήποτε αλλαγή στα VTL της επηρεάζει τη ναυτική κίνηση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μνημόνιο Συνεργασίας υπεγράφη σήμερα, 15 Μαΐου 2025, μεταξύ της εταιρείας ΘΡΙΑΣΙΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Α.Ε. (ΘΕΚ Α.Ε.) και της ONEX ELEFSIS PORT & INTEGRATED LOGISTICS…
Νέα δεδομένα δόθηκαν πρόσφατα στη δημοσιότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο, σχετικά με την βύθιση του πολυτελούς σούπερ γιοτ «Bayesian». Το μήκους 56 μέτρων «Bayesian» βυθίστηκε…
Εκτός του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ Α.Ε.) βρέθηκε, την Τετάρτη 14 Μαΐου, ο επί πενταετία εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας, Αθανάσιος Λιάγκος.…
Η επέκταση στην αμερικανική αγορά LNG βρίσκεται σε πρώτο πλάνο για τη Saudi Aramco, καθώς ο ενεργειακός κολοσσός ανακοίνωσε πρόσφατα mega-deal στις ΗΠΑ. Συγκεκριμένα,…
Η BIMCO εξέλεξε τον κ. Paul Pathy, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Fednav, ως Πρόεδρο. Ο κ. Pathy εξελέγη κατά τη γενική συνέλευση του…
Ανάμεικτα είναι, μέχρι στιγμής φέτος, τα συναισθήματα για την αγορά πετρελαίου της Κίνας, παρά την άνοδο των εισαγωγών αργού. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters,…
Καθώς ολοένα και περισσότερα εμπορικά πλοία δέχονται κυρώσεις τους τελευταίους μήνες, η «μαύρη λίστα» επεκτείνεται δίχως σταματημό. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη ανάρτηση της Clarksons…
Καθώς το κλίμα αβεβαιότητας στην παγκόσμια οικονομία εντείνει την πίεση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA) εμφανίζεται αισιόδοξος για τις πωλήσεις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ