
Το σχέδιο Vaccinated Travel Lanes (VTLs) της Σιγκαπούρης, το οποίο προσβλέπει στη διευκόλυνση των ταξιδιών προς την ασιατική χώρα, αλλάζει εκ νέου μορφή με επίκεντρο την απλοποίησή του. Όπως αναφέρει δημοσίευμα του ειδησεογραφικού μέσου CNA, το νέο σχέδιο θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Απριλίου, αντικαθιστώντας οποιαδήποτε πρότερη μορφή των VTLs.
Ειδικότερα, την Πέμπτη 24 Μαρτίου, το Υπουργείο Υγείας της Σιγκαπούρης ανακοίνωσε ότι όλες οι χώρες και περιοχές θα κατατάσσονται σε δύο κατηγορίες υπό το νέο πλαίσιο των VTLs: στις κατηγορίες «general travel» και «restricted travel».
Οι ταξιδιώτες που καταφθάνουν στη Σιγκαπούρη από χώρες που ανήκουν στην κατηγορία «general travel», εφόσον είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή κάτω από 12 ετών, θα μπορούν να εισέρχονται στη χώρα με την προσκόμιση αρνητικού τεστ για Covid-19 και εφόσον δεν έχουν επισκεφτεί εντός διαστήματος επτά ημερών πριν από την άφιξή τους κάποια χώρα ή περιοχή που να ανήκει στην κατηγορία «restricted travel». Επιπλέον, δεν θα χρειάζεται να καταθέτουν αίτηση για την είσοδό τους προκειμένου να μην τίθενται σε καραντίνα μετά την άφιξή τους.
Σημειώνεται ότι σε γενικό πλαίσιο απαγορεύεται η είσοδος σε ταξιδιώτες άνω των 13 ετών οι οποίοι δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Ωστόσο, εφόσον κάποιος μη εμβολιασμένος ταξιδιώτης λάβει άδεια να ταξιδέψει στη Σιγκαπούρη, θα υποχρεούται να προσκομίσει αρνητικό τεστ για Covid-19, να τεθεί σε «stay-home notice» επτά ημερών και να υποβληθεί σε PCR τεστ μετά το πέρας της περιόδου απομόνωσής του.
Παράλληλα, οι ξένοι ταξιδιώτες που επισκέπτονται τη Σιγκαπούρη για σύντομο χρονικό διάστημα θα χρειαστεί να καταθέσουν αίτηση για την έκδοση βίζας εσόδου. Επιπλέον, θα πρέπει να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλεια, η οποία θα καλύπτει το λιγότερο έξοδα ύψους περίπου $22.000 αναφορικά με νοσηλεία και θεραπευτική αγωγή έναντι της Covid-19, πριν από την αναχώρησή τους προς τη Σιγκαπούρη. Εκτός αυτού, όλοι οι επισκέπτες πρέπει να εγκαταστήσουν και να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή «TraceTogether» της Σιγκαπούρης όσο βρίσκονται στη χώρα.
Τέλος, σημειώνεται ότι η Σιγκαπούρη συνιστά ιδιαίτερα σημαντικό κόμβο για τις αλλαγές πληρωμάτων, οπότε και οποιαδήποτε αλλαγή στα VTL της επηρεάζει τη ναυτική κίνηση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ