
Η NYK Bulkship (Asia) Pte. Ltd, εταιρεία του ομίλου NYK, η οποία εδρεύει στη Σιγκαπούρη, παρέλαβε στις 27 Ιανουαρίου το «Seymour Sun», ένα δεξαμενόπλοιο μεταφοράς χημικών το οποίο ναυπηγήθηκε από τη Hyundai Mipo Dockyard στη Νότια Κορέα και καταναλώνει ως καύσιμο μεθανόλη.
Το «Seymour Sun» είναι εξοπλισμένο με κινητήρα διπλού καυσίμου, ο οποίος, εκτός από μαζούτ, μπορεί να τροφοδοτείται και με καύσιμη μεθανόλη. Επιπλέον, διαθέτει μια καινοτόμο τεχνολογία η οποία επιτρέπει τον περιορισμό των παραγόμενων εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) όταν το πλοίο ταξιδεύει καταναλώνοντας μεθανόλη ως καύσιμο, προσθέτοντας νερό στη μεθανόλη ώστε να ελαττώσει τη θερμοκρασία της κατά την καύση. Με αυτόν τον τρόπο, το «Seymour Sun» συμμορφώνεται με το αυστηρό πρότυπο Tier III του IMO που αφορά τις εκπομπές NOx, συμβάλλοντας παράλληλα στην επίτευξη φιλικότερων προς το περιβάλλον θαλάσσιων μεταφορών, χωρίς να είναι απαραίτητη η εγκατάσταση συστημάτων ανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) και επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR).
Το «Seymour Sun», το οποίο θα διαχειρίζεται η εταιρεία NYK Shipmanagement Pte. Ltd. του ομίλου NYK, πρόκειται να χρονοναυλωθεί από την Waterfront Shipping Limited, θυγατρική της Methanex Corporation, του μεγαλύτερου παραγωγού μεθανόλης παγκοσμίως.
Φωτό: www.nyk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ