Η πορεία των κολοσσών των τακτικών γραμμών σε αριθμούς

Η πορεία των κολοσσών των τακτικών γραμμών σε αριθμούς

238
Η πορεία των κολοσσών των τακτικών γραμμών σε αριθμούς

Ισχυρή κερδοφορία ανακοίνωσε πρόσφατα ο όμιλος CMA CGM για το γ’ τρίμηνο του 2021. Μάλιστα, καθοριστικό ρόλο σε αυτή διαδραμάτισαν οι θαλάσσιες δραστηριότητές του, καθώς τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) από αυτές διαμορφώθηκαν στα $6,8 δισ., αυξημένα κατά 356,3% σε σύγκριση με το γ’ τρίμηνο του 2020.

Η CMA CGM συγκαταλέγεται στις κορυφαίες liner εταιρείες του πλανήτη και δεν αποτελεί τη μόνη της οποίας τα οικονομικά αποτελέσματα αντανακλούν την εξαιρετική ναυλαγορά των containerships μέσα στο 2021. Άλλωστε, τα κέρδη προ φόρων και τόκων από θαλάσσιες δραστηριότητες του δανέζικου κολοσσού Maersk διαμορφώθηκαν στα $5,3 δισ. Ταυτόχρονα, η κερδοφορία της ιαπωνικής Ocean Network Express (ONE) κατέγραψε αύξηση 891% το α’ εξάμηνο του δημοσιονομικού της έτους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ακόμη, το EBITDA της Hapag-Lloyd ανήλθε σε $3,31 δισ. για το γ’ τρίμηνο του 2021 έναντι $649 εκατ. το γ’ τρίμηνο του 2020.

Τέλος, εκτός του γεγονότος πως η ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παραμένει σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, διασφαλίζοντας την κερδοφορία των liner εταιρειών για όλο το 2021, οι περισσότεροι αναλυτές κρίνουν πως δεν θα υπάρξει πτώση των ναύλων βραχυπρόθεσμα. Με τα επίπεδα συμφόρησης που καταγράφονται στους διεθνείς λιμένες και την ανυποχώρητη ζήτηση για τη θαλάσσια μεταφορά προϊόντων, οι liner εταιρείες, εκτός απροόπτου, αναμένουν ένα «λαμπρό» πρώτο εξάμηνο και το 2022.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.