
Οι Woodside Petroleum Ltd και BHP Group εισήλθαν σε διαδικασίες συγχώνευσης, μέσω της ανταλλαγής μετοχών, με σκοπό τον συνδυασμό των χαρτοφυλακίων πετρελαίου και φυσικού αερίου, όπως ανακοίνωσε η Woodside στις 17 Αυγούστου. Η συγχώνευση θα οδηγήσει στη μεγαλύτερη ενεργειακή εταιρεία από όσες είναι εισηγμένες στην αυστραλιανή κεφαλαιαγορά (ASX).
Εφόσον η συγχώνευση πραγματοποιηθεί, η συνδυασμένη εταιρεία θα διαθέτει ένα ‒παραγωγικά και γεωγραφικά‒ διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο. Ειδικότερα, η παραγωγή της υπολογίζεται πως θα ανέρχεται στα 200 MMboe και θα αποτελείται, μεταξύ άλλων, από 46% LNG και από 29% πετρέλαιο. Περίπου το 94% της παραγωγής θα λαμβάνει χώρα στη Δυτική Αυστραλία, στην ανατολική ακτή της Αυστραλίας, στον Κόλπο του Μεξικού και στο Τρινιντάντ και Τομπάγκο (χώρα της Καραϊβικής).
Επιπροσθέτως, στους στόχους της συνδυασμένης εταιρείας θα περιλαμβάνεται και η ενεργειακή μετάβαση. Συγκεκριμένα, η εταιρεία θα έχει ως στόχο την ανθρακική ουδετερότητα έως το 2050, όπως και την ανάπτυξη νέων ενεργειακών προϊόντων, που θα διευκολύνουν την αξιοποίηση της αμμωνίας και του υδρογόνου ως καυσίμων, αλλά και τη δέσμευση του διοξειδίου του άνθρακα.
Τέλος, σημειώνεται ότι, μετά το πέρας της συγχώνευσης, το οποίο αναμένεται μέχρι το τέλος του β΄ τριμήνου του 2022, οι μέτοχοι της Woodside θα διατηρήσουν το 52% των μετοχών της, με το υπόλοιπο 48% να διανέμεται στους μετόχους της BHP. H Woodside θα παραμείνει εισηγμένη στο ASX και δεν αποκλείεται περαιτέρω άνοιγμα σε άλλες κεφαλαιαγορές.
Φωτό: William West/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μια νέα τεχνολογική δοκιμή καυσίμου συνδυάζει για πρώτη φορά αιθανόλη, μεθανόλη και ναυτιλιακό ντίζελ (bunker) σε δίχρονες μηχανές μεγαλης κλιμακας. Η καινοτόμος αυτή προσπάθεια,…
Η υιοθέτηση μιας ενεργειακά διασυνδεδεμένης αρχιτεκτονικής υπόσχεται να μειώσει δραστικά τις εκπομπές και να επαναπροσδιορίσει την αποδοτικότητα των πλοίων. Ο συνδυασμός αυτός αφορά τεχνολογίες…
Ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την επέκταση του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, στο πλαίσιο της…
Καθώς η παγκόσμια ζήτηση για εισαγωγές LNG αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, οι εξαγωγείς της Βόρειας Αμερικής φαίνονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν με το πόδι στο…
Το Τμήμα Κρουαζιέρας του Ομίλου MSC πέτυχε ένα επίτευγμα στο ταξίδι του προς την απανθρακοποίηση, καθώς δύο από τα πλοία του – το «MSC…
Οι επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας επέτρεψαν στα κράτη που εισάγουν ορυκτά καύσιμα να εξοικονομήσουν περίπου $1,3 τρισ. από το 2010, σύμφωνα με νέα…
Με γνώμονα την ενίσχυση της παρουσίας του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας, το Μουσκάτ προέβη πρόσφατα σε τροποποιήσεις στη φορολογία που εφαρμόζεται στα πλοία…
Ο Lloyd’s Register (LR) έδωσε τα χέρια με την DYNAMARINe για τη δρομολόγηση ενός ανεξάρτητου συστήματος επιθεωρήσεων για τους παρόχους STS μεταφορών. Βάσει της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ