
Η ελβετική εταιρεία τεχνολογίας κινητήρων WinGD ανακοίνωσε το λανσάρισμα του πρώτου δίχρονου κινητήρα ο οποίος φέρει δικό του σύστημα μείωσης εκπομπών NOx, προσφέροντας δραματική μείωση στον απαιτούμενο χώρο αλλά και στο κόστος εγκατάστασης στα ναυπηγεία που επιδιώκουν τη συμμόρφωση με τα αυστηρότερα όρια του ΙΜΟ για τις εκπομπές NOx.
Ο κινητήρας X52 με το ενσωματωμένο σύστημα Επιλεκτικής Καταλυτικής Μείωσης (iSCR) παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης που έλαβε χώρα στις εγκαταστάσεις της Dalian Marine Diesel Co στην Κίνα. Ο εξακύλινδρος δίχρονος κινητήρας μέγιστης ονομαστικής ισχύος 11.640 kW πρόκειται να εγκατασταθεί σε ένα δεξαμενόπλοιο το οποίο ναυπηγείται από τη CSSC Chengxi Shipyard για την ιαπωνική πλοιοκτήτρια εταιρεία Kumiai Senpaku.
Η ενσωμάτωση του συστήματος SCR στον κινητήρα του πλοίου σημαίνει πως απαιτούνται λιγότερος επιπλέον εξοπλισμός και σωληνώσεις, μειώνοντας έτσι το κόστος εγκατάστασης αλλά και τον απαιτούμενο χώρο. Παράλληλα, ενισχύεται η αποτελεσματικότητα του συστήματος σε ότι αφορά τη μείωση των οξειδίων του αζώτου , καθώς λόγω της θέσης του λειτουργεί με μεγαλύτερες θερμοκρασίες καυσαερίων, έχοντας έτσι μεγαλύτερη απόδοση.
Ο κινητήρας X52 με το ενσωματωμένο σύστημα iSCR είναι αποτέλεσμα της πρόσφατης συνεργασίας της WinGD με το China Shipbuilding Power Engineering Institute (CSPI). Οι διεθνείς συνεργασίες αποτελούν το κλειδί για την υλοποίηση του οράματος της WinGD για την επιτάχυνση της βιώσιμης ενεργειακής μετάβασης του ναυτιλιακού κλάδου, ενώ μέσω αυτών η εταιρεία παρέχει στους πελάτες της τις λύσεις που εξασφαλίζουν διαρκή πρόοδο προς την επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων του ΙΜΟ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ