
Η ελβετική εταιρεία τεχνολογίας κινητήρων WinGD ανακοίνωσε το λανσάρισμα του πρώτου δίχρονου κινητήρα ο οποίος φέρει δικό του σύστημα μείωσης εκπομπών NOx, προσφέροντας δραματική μείωση στον απαιτούμενο χώρο αλλά και στο κόστος εγκατάστασης στα ναυπηγεία που επιδιώκουν τη συμμόρφωση με τα αυστηρότερα όρια του ΙΜΟ για τις εκπομπές NOx.
Ο κινητήρας X52 με το ενσωματωμένο σύστημα Επιλεκτικής Καταλυτικής Μείωσης (iSCR) παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης που έλαβε χώρα στις εγκαταστάσεις της Dalian Marine Diesel Co στην Κίνα. Ο εξακύλινδρος δίχρονος κινητήρας μέγιστης ονομαστικής ισχύος 11.640 kW πρόκειται να εγκατασταθεί σε ένα δεξαμενόπλοιο το οποίο ναυπηγείται από τη CSSC Chengxi Shipyard για την ιαπωνική πλοιοκτήτρια εταιρεία Kumiai Senpaku.
Η ενσωμάτωση του συστήματος SCR στον κινητήρα του πλοίου σημαίνει πως απαιτούνται λιγότερος επιπλέον εξοπλισμός και σωληνώσεις, μειώνοντας έτσι το κόστος εγκατάστασης αλλά και τον απαιτούμενο χώρο. Παράλληλα, ενισχύεται η αποτελεσματικότητα του συστήματος σε ότι αφορά τη μείωση των οξειδίων του αζώτου , καθώς λόγω της θέσης του λειτουργεί με μεγαλύτερες θερμοκρασίες καυσαερίων, έχοντας έτσι μεγαλύτερη απόδοση.
Ο κινητήρας X52 με το ενσωματωμένο σύστημα iSCR είναι αποτέλεσμα της πρόσφατης συνεργασίας της WinGD με το China Shipbuilding Power Engineering Institute (CSPI). Οι διεθνείς συνεργασίες αποτελούν το κλειδί για την υλοποίηση του οράματος της WinGD για την επιτάχυνση της βιώσιμης ενεργειακής μετάβασης του ναυτιλιακού κλάδου, ενώ μέσω αυτών η εταιρεία παρέχει στους πελάτες της τις λύσεις που εξασφαλίζουν διαρκή πρόοδο προς την επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων του ΙΜΟ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ