
Η ελβετική εταιρεία τεχνολογίας κινητήρων WinGD ανακοίνωσε το λανσάρισμα του πρώτου δίχρονου κινητήρα ο οποίος φέρει δικό του σύστημα μείωσης εκπομπών NOx, προσφέροντας δραματική μείωση στον απαιτούμενο χώρο αλλά και στο κόστος εγκατάστασης στα ναυπηγεία που επιδιώκουν τη συμμόρφωση με τα αυστηρότερα όρια του ΙΜΟ για τις εκπομπές NOx.
Ο κινητήρας X52 με το ενσωματωμένο σύστημα Επιλεκτικής Καταλυτικής Μείωσης (iSCR) παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης που έλαβε χώρα στις εγκαταστάσεις της Dalian Marine Diesel Co στην Κίνα. Ο εξακύλινδρος δίχρονος κινητήρας μέγιστης ονομαστικής ισχύος 11.640 kW πρόκειται να εγκατασταθεί σε ένα δεξαμενόπλοιο το οποίο ναυπηγείται από τη CSSC Chengxi Shipyard για την ιαπωνική πλοιοκτήτρια εταιρεία Kumiai Senpaku.
Η ενσωμάτωση του συστήματος SCR στον κινητήρα του πλοίου σημαίνει πως απαιτούνται λιγότερος επιπλέον εξοπλισμός και σωληνώσεις, μειώνοντας έτσι το κόστος εγκατάστασης αλλά και τον απαιτούμενο χώρο. Παράλληλα, ενισχύεται η αποτελεσματικότητα του συστήματος σε ότι αφορά τη μείωση των οξειδίων του αζώτου , καθώς λόγω της θέσης του λειτουργεί με μεγαλύτερες θερμοκρασίες καυσαερίων, έχοντας έτσι μεγαλύτερη απόδοση.
Ο κινητήρας X52 με το ενσωματωμένο σύστημα iSCR είναι αποτέλεσμα της πρόσφατης συνεργασίας της WinGD με το China Shipbuilding Power Engineering Institute (CSPI). Οι διεθνείς συνεργασίες αποτελούν το κλειδί για την υλοποίηση του οράματος της WinGD για την επιτάχυνση της βιώσιμης ενεργειακής μετάβασης του ναυτιλιακού κλάδου, ενώ μέσω αυτών η εταιρεία παρέχει στους πελάτες της τις λύσεις που εξασφαλίζουν διαρκή πρόοδο προς την επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων του ΙΜΟ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ