
Η ναυτιλιακή εταιρεία Phoenix Tankers Pte. Ltd., μια εταιρεία του ομίλου MOL, ανακοίνωσε την υπογραφή μιας συμφωνίας με τη Namura Shipbuilding Co., Ltd για τη ναυπήγηση δύο VLGCs τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για τη μεταφορά LPG και αμμωνίας, ενώ θα μπορούν να καταναλώνουν και LPG ως καύσιμο.
Το υγραέριο ως ναυτιλιακό καύσιμο μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 20%, και τις εκπομπές SOx αλλά και βλαβερών σωματιδίων κατά περίπου 90% σε σχέση με το πετρέλαιο. Τα νεότευκτα πλοία , τα οποία είναι προγραμματισμένα για παράδοση μετά το 2023, είναι σχεδιασμένα για βέλτιστη οικονομία καυσίμου, ενώ οι καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες που θα διαθέτουν θα τους επιτρέπουν να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις της Φάσης 3 του EEDI που θα ισχύει για VLGC πλοία τα οποία ναυπηγούνται μετά το 2022.
Η αμμωνία έχει έρθει στο προσκήνιο ως ένα καθαρό καύσιμο επόμενης γενιάς το οποίο δεν εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα όταν καίγεται, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως “φορέας υδρογόνου” για τη μεταφορά υδρογόνου. Τα δύο νέα πλοία έχουν σχεδιαστεί για να μπορούν να μεταφέρουν και αμμωνία, αποτελώντας αυτή τη στιγμή τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς αμμωνίας στον κόσμο. Επιπλέον, με τις απαραίτητες τροποποιήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να καταναλώνουν μελλοντικά και αμμωνία ως καύσιμο, δεδομένων των παρόμοιων χαρακτηριστικών που έχουν η αμμωνία και το LPG ως καύσιμα.
Στα πλαίσια του οδηγού “MOL Group Environmental Vision 2.1” ο όμιλος MOL συνεχίζει τις προσπάθειές του για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου συμβάλλοντας στην διαμόρφωση μιας κοινωνίας χαμηλών εκπομπών άνθρακα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ