
Δύο μέλη πληρώματος, ένας Βρετανός και ένας Ρουμάνος, σκοτώθηκαν, όταν ένα δεξαμενόπλοιο μεταφοράς πετρελαϊκών προϊόντων, το οποίο διαχειρίζεται η ισραηλινή εταιρεία Zodiac Maritime, δέχθηκε επίθεση χθες στα ανοικτά των ακτών του Ομάν, έγινε σήμερα γνωστό από την εταιρεία.
Η εταιρεία Zodiac, με έδρα το Λονδίνο, ανέφερε στον ιστότοπό της ότι η επίθεση στην Αραβική Θάλασσα εναντίον του Mercer Street, ενός τάνκερ ιαπωνικής ιδιοκτησίας με σημαία Λιβερίας, ερευνάται.
Νωρίτερα σήμερα, περιέγραψε το περιστατικό ως πιθανή πειρατεία, όμως ο ιστότοπος θαλάσσιων επιχειρήσεων United Kingdom Maritime Trade Operations (UKMTO), ένας οργανισμός που μάχεται κατά της πειρατείας και τελεί υπό την εποπτεία του βρετανικού πολεμικού ναυτικού, είπε πως δεν πρόκειται για πειρατεία.
«…Μια έρευνα για το περιστατικό βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε στενά με την UKMTO και άλλες σχετιζόμενες αρχές», σημείωσε η εταιρεία Zodiac, ιδιοκτησίας του Ισραηλινού επιχειρηματία Εγιάλ Οφέρ, ο οποίος βρίσκεται στην 197η θέση της κατάταξης των πλουσιότερων ανθρώπων του Forbes, με περιουσία που εκτιμάται στα 11,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Επισήμανε πως «δεν έχει γνώση για κάποιον τραυματισμό μεταξύ άλλων μελών του προσωπικού», πέραν των μελών του πληρώματος από τη Βρετανία και τη Ρουμανία που σκοτώθηκαν.
Η UKMTO είπε ότι το δεξαμενόπλοιο έπλεε σε απόσταση 152 ναυτικών μιλίων βορειοανατολικά του λιμανιού Ντουκμ του Ομάν, όταν δέχθηκε την επίθεση.
Σύμφωνα με τη Zodiac, το πλοίο ταξιδεύει τώρα υπό τον έλεγχο του πληρώματός του προς έναν ασφαλή προορισμό, με τη συνοδεία ενός πολεμικού πλοίου των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο εντοπισμού πλοίων Refinitiv, το Mercer Street, ένα μεσαίου μεγέθους τάνκερ, κατευθύνεται στο λιμάνι Φουτζάιρα, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, από το Νταρ ες Σαλάμ, στην Τανζανία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό αρχείου
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ