
Η Kongsberg Maritime (KM) πρόκειται να παράσχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο εξοπλισμού και συστημάτων σε ένα καινοτόμο νεότευκτο φορτηγό πλοίο της νορβηγικής εταιρείας Seaworks, το οποίο θα μπορεί να καταναλώνει ως καύσιμο είτε υγροποιημένο βιοαέριο (LBG) μηδενικών εκπομπών CO2 είτε LNG.
Το πακέτο εξοπλισμού που θα παράσχει η KM περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την κύρια μηχανή, τον μηχανισμό ελέγχου πηδαλίου και τον μειωτήρα, προωθητές πλώρης και πρύμνης, το πηδάλιο και ένα σύστημα προπέλας μεταβλητού βήματος (CPP). Επιπλέον, η εταιρεία θα εξοπλίσει το πλοίο με συστήματα διαχείρισης ενέργειας, μία μονάδα αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και με το σύστημα αυτοματισμών K-Chief για την παρακολούθηση και τον έλεγχο όλων των βασικών λειτουργιών του πλοίου.
Ο Bård Bjørløw, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του τμήματος Global Sales και Marketing της Kongsberg Maritime, ανέφερε σχετικά: «Κινούμαστε προς τη μείωση κατά το ήμισυ των εκπομπών που παράγουν συνήθως πλοία τέτοιου μεγέθους και προδιαγραφών, και επομένως το συγκεκριμένο πλοίο λειτουργεί ως βιτρίνα για την προβολή των φιλικών προς το περιβάλλον και ενεργειακά αποδοτικών λύσεων θαλάσσιων μεταφορών του μέλλοντος».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ