
Στο πλαίσιο της διαρκούς εξάπλωσης της πανδημίας, η Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης ενισχύει τους περιορισμούς της για τις αλλαγές πληρωμάτων στο λιμάνι.
Οι απαιτήσεις αυτές είναι για τη διασφάλιση της ευημερίας των ναυτικών και του γενικού πληθυσμού στη Σιγκαπούρη, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.
Μερικές απαιτήσεις που πρέπει να ακολουθήσουν οι ναυτικοί που πρέπει να μπαρκάρουν είναι οι εξής:
– Να έχουν μια 14ημερη Stay-Home-Notice από τη χώρα από την οποία προήλθαν πριν την άφιξή τους στη Σιγκαπούρη.
– Από χώρες χαμηλού κινδύνου είτε δεν απαιτείται Stay-Home-Notice είτε απαιτείται επταήμερη Stay-Home-Notice
-Θα πρέπει να έχουν αρνητικό μοριακό τεστ κατά της Covid από πιστοποιημένη ιατρική εγκατάσταση τις τελευταίες 48 ώρες πριν την άφιξή τους στη Σιγκαπούρη.
Αντίστοιχα όσοι ναυτικοί πρέπει να ξεμπαρκάρουν από πλοία στη Σιγκαπούρη πρέπει να ακολουθήσουν μερικές από τις παρακάτω απαιτήσεις:
-Δεν θα πρέπει να έχουν βρεθεί στη στεριά 21 μέρες πριν την αποβίβαση από το πλοίο και να μην έχουν έρθει σε επαφή με πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα.
-Θα πρέπει να πιστοποιούνται από γιατρό στη Σιγκαπούρη για να ταξιδέψουν όχι παραπάνω από 24 ώρες πριν την αποβίβαση.
-Κατά τη διάρκεια των διαδικασιών αντικατάστασης ναυτικών, τα πληρώματα δεν θα πρέπει να είναι σε ομάδες μεγαλύτερες των πέντε ατόμων και πρέπει να παραμένουν στις ίδιες ομάδες.
Όλες τους νέους περιορισμούς για τις αλλαγές πληρωμάτων στη Σιγκαπούρη μπορείτε να βρείτε εδώ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ