
Σε πρόσφατη ανακοίνωσή της η INTERCARGO σημειώνει ότι αναγνωρίζει τα τεχνικά και λειτουργικά μέτρα που υιοθετήθηκαν κατά την πρόσφατη MEPC 76 του ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τη διεθνή ναυτιλία. Προειδοποιεί ωστόσο ότι δεν υπάρχουν περιθώρια συμβιβασμού σε ό,τι αφορά την ασφάλεια.
Ο κ. Δημήτρης Φαφαλιός, πρόεδρος της INTERCARGO, τονίζει: «Λαμβάνουμε υπόψη τα μέτρα που έχει υιοθετήσει ο ΙΜΟ μέχρι στιγμής, ωστόσο πρέπει ναυπενθυμίσουμε στον κλάδο ότι τα bulk carriers είναι πολύ αποδοτικά πλοία και ήδη λειτουργούν κάτω από πολύ στενά καθορισμένες τεχνικές και λειτουργικές παραμέτρους. Οι διαχειριστές bulkers είναι αντιμέτωποι με το πολύ ρεαλιστικό δίλημμα του να καθορίσουν ακριβώς πώς θα βελτιώσουν περαιτέρω τη λειτουργική απόδοση των ήδη αποδοτικών πλοίων, ειδικά μετά την υιοθέτηση των διαθέσιμων τεχνολογικών λύσεων».
Ο ίδιος πρόσθεσε: «Η επιβολή επιπλέον τεχνικών και λειτουργικών περιορισμών, πέραν των δεδομένων ορίων, δεν μπορεί να παρακαμφθεί στην πράξη και αναπόφευκτα προβάλλει θέματα ασφάλειας, που δεν μπορούν να αγνοηθούν».
Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι η INTERCARGO έχει συμμετάσχει ενεργά στις διαβουλεύσεις του ΙΜΟ που κατέληξαν στην MEPC 76, εκφράζοντας τις θέσεις των μελών της σε βραχυπρόθεσμα μέτρα που αναπτύχθηκαν από τον Οργανισμό για τη μείωση της έντασης άνθρακα. Η INTERCARGO δεσμεύεται πλήρως στη στρατηγική και στους στόχους του ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία και θα συνεχίσει να αντιπροσωπεύει τις θέσεις των ποιοτικών πλοιοκτητών και διαχειριστών στον κλάδο των bulk carriers, καταλήγει η ανακοίνωση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ