MSC: Δοκιμή νέου τύπου HFO

MSC: Δοκιμή νέου τύπου HFO

203
MSC: Δοκιμή νέου τύπου HFO

Η Mediterranean Shipping Company (MSC), η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία containerships στον κόσμο, πρόκειται να δοκιμάσει μέσα στο 2021 έναν νέο τύπο γαλακτωματοποιημένου συνθετικού μαζούτ στα πλοία της, με σκοπό την ευρύτερη χρήση του εν λόγω καυσίμου από τον ναυτιλιακό κλάδο μακροπρόθεσμα.

Η MSC Shipmanagement συμφώνησε να πραγματοποιήσει μια επιχειρησιακή δοκιμή σε συνεργασία με την Quadrise Fuels International (QFI), προκειμένου να εξετάσει αρχικά πώς το εναλλακτικό καύσιμο με την ονομασία MSAR, καθώς και ένα ακόμα βιοκαύσιμο της QFI με την ονομασία bioMSARTM, μπορούν να χρησιμοποιηθούν στους κινητήρες MAN και Wartsila των πλοίων της εταιρείας.

Το MSAR είναι ένα γαλακτωματοποιημένο συνθετικό HFO χαμηλού ιξώδους, ενώ το bioMSARTM της QFI συνδυάζει τη συμβατική τεχνολογία καυσίμου του MSAR με γλυκερίνη, η οποία αποτελεί υποπροϊόν της παραγωγής βιοντίζελ, για τη σύνθεση ενός γαλακτωματοποιημένου συνθετικού HFO που έχει χαμηλότερες εκπομπές CO2 κατά 20-30%.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η MSC στρέφεται προς τα βιοκαύσιμα, καθώς από τον Δεκέμβριο του 2019 η εταιρεία χρησιμοποιεί μείγματα βιοκαυσίμων από έναν άλλο προμηθευτή στα πλοία του στόλου της που εφοδιάζονται στο Ρότερνταμ.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.