
Τα δύο μεγαλύτερα λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων της Καλιφόρνια, αυτά του Los Angeles και του Long Beach, υφίστανται ακραία συμφόρηση σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, καθώς καλούνται να καταπολεμήσουν το σοβαρό ξέσπασμα κρουσμάτων Covid-19 μεταξύ του εργατικού δυναμικού τους, γεγονός το οποίο θα μπορούσε να μειώσει περαιτέρω την παραγωγικότητά τους.
Για τον λόγο αυτό, στελέχη των δύο λιμένων, εκπρόσωποι συνδικάτων και αξιωματούχοι, φοβούμενοι το ενδεχόμενο ενός ολικού κλεισίματος των δύο μεγαλύτερων λιμένων εμπορευματοκιβωτίων των ΗΠΑ, προτρέπουν τον κυβερνήτη της Καλιφόρνια, Gavin Newsom, να δώσει προτεραιότητα στον εμβολιασμό των λιμενεργατών προκειμένου να μειωθούν η συμφόρηση και οι καθυστερήσεις, που εν μέρει προκαλούνται από την έλλειψη λιμενεργατών που έχουν μολυνθεί.
Περίπου 700 λιμενεργάτες στα λιμάνια του Los Angeles και στο Long Beach έχουν προσβληθεί από κορονοϊό, ενώ πάνω από 1.000 έχουν εκτεθεί στον ιό και είναι σε καραντίνα. Επιπρόσθετα, άλλοι 60 εργαζόμενοι έχουν μολυνθεί στο ναυπηγείο NASSCO στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια.
«Έχουμε περισσότερα φορτία απ’ ό,τι εξειδικευμένη εργασία», δήλωσε η Eugene Seroka, εκτελεστική διευθύντρια του λιμένα του Los Angeles, στους Los Angeles Times την περασμένη εβδομάδα. «Μας λένε ότι 1.800 εργαζόμενοι δεν πηγαίνουν στη δουλειά λόγω του Covid αυτή τη στιγμή».
Η μείωση του εργατικού δυναμικού κατά 10% τις τελευταίες εβδομάδες, σε συνδυασμό με την αύξηση των εμπορευματικών ροών σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, έχει δημιουργήσει την «τέλεια καταιγίδα» για τα λιμάνια του Los Angeles και του Long Beach, καθώς πάνω από 45 πλοία περιμένουν να εισέλθουν στα δύο λιμάνια. Χωρίς την επίσπευση των εμβολιασμών των ναυτεργατών, όπως επισημαίνει ο Noel Hacegaba, αναπληρωτής εκτελεστικός διευθυντής στο λιμάνι του Long Beach, οι καθυστερήσεις και οι διαταραχές στη διαχείριση των φορτίων θα συνεχιστούν, γεγονός που με τη σειρά του θα επηρεάσει δυσμενώς τις εγχώριες αλυσίδες εφοδιασμού αλλά και το διεθνές εμπόριο. Γι’ αυτόν τον λόγο, η παροχή του εμβολίου το συντομότερο δυνατόν αποτελεί ζήτημα άμεσης προτεραιότητας για τα δύο λιμάνια.
Στο μεταξύ, για την καλύτερη αντιμετώπιση του προβλήματος, οι φορείς εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων και το συνδικάτο των λιμενεργατών (ILWU) συμφώνησαν να ξεκινήσουν ελέγχους θερμοκρασίας στις πύλες των τερματικών πριν από την είσοδο των εργαζομένων. Επιπρόσθετα, η ILWU επιβλέπει την τήρηση των πρωτοκόλλων υγιεινής και ασφαλείας, ενώ οι εταιρείες διαχείρισης των τερματικών παρέχουν μάσκες και εξοπλισμό αυτοπροστασίας στους ναυτεργάτες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ