
Τα δύο μεγαλύτερα λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων της Καλιφόρνια, αυτά του Los Angeles και του Long Beach, υφίστανται ακραία συμφόρηση σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, καθώς καλούνται να καταπολεμήσουν το σοβαρό ξέσπασμα κρουσμάτων Covid-19 μεταξύ του εργατικού δυναμικού τους, γεγονός το οποίο θα μπορούσε να μειώσει περαιτέρω την παραγωγικότητά τους.
Για τον λόγο αυτό, στελέχη των δύο λιμένων, εκπρόσωποι συνδικάτων και αξιωματούχοι, φοβούμενοι το ενδεχόμενο ενός ολικού κλεισίματος των δύο μεγαλύτερων λιμένων εμπορευματοκιβωτίων των ΗΠΑ, προτρέπουν τον κυβερνήτη της Καλιφόρνια, Gavin Newsom, να δώσει προτεραιότητα στον εμβολιασμό των λιμενεργατών προκειμένου να μειωθούν η συμφόρηση και οι καθυστερήσεις, που εν μέρει προκαλούνται από την έλλειψη λιμενεργατών που έχουν μολυνθεί.
Περίπου 700 λιμενεργάτες στα λιμάνια του Los Angeles και στο Long Beach έχουν προσβληθεί από κορονοϊό, ενώ πάνω από 1.000 έχουν εκτεθεί στον ιό και είναι σε καραντίνα. Επιπρόσθετα, άλλοι 60 εργαζόμενοι έχουν μολυνθεί στο ναυπηγείο NASSCO στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια.
«Έχουμε περισσότερα φορτία απ’ ό,τι εξειδικευμένη εργασία», δήλωσε η Eugene Seroka, εκτελεστική διευθύντρια του λιμένα του Los Angeles, στους Los Angeles Times την περασμένη εβδομάδα. «Μας λένε ότι 1.800 εργαζόμενοι δεν πηγαίνουν στη δουλειά λόγω του Covid αυτή τη στιγμή».
Η μείωση του εργατικού δυναμικού κατά 10% τις τελευταίες εβδομάδες, σε συνδυασμό με την αύξηση των εμπορευματικών ροών σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, έχει δημιουργήσει την «τέλεια καταιγίδα» για τα λιμάνια του Los Angeles και του Long Beach, καθώς πάνω από 45 πλοία περιμένουν να εισέλθουν στα δύο λιμάνια. Χωρίς την επίσπευση των εμβολιασμών των ναυτεργατών, όπως επισημαίνει ο Noel Hacegaba, αναπληρωτής εκτελεστικός διευθυντής στο λιμάνι του Long Beach, οι καθυστερήσεις και οι διαταραχές στη διαχείριση των φορτίων θα συνεχιστούν, γεγονός που με τη σειρά του θα επηρεάσει δυσμενώς τις εγχώριες αλυσίδες εφοδιασμού αλλά και το διεθνές εμπόριο. Γι’ αυτόν τον λόγο, η παροχή του εμβολίου το συντομότερο δυνατόν αποτελεί ζήτημα άμεσης προτεραιότητας για τα δύο λιμάνια.
Στο μεταξύ, για την καλύτερη αντιμετώπιση του προβλήματος, οι φορείς εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων και το συνδικάτο των λιμενεργατών (ILWU) συμφώνησαν να ξεκινήσουν ελέγχους θερμοκρασίας στις πύλες των τερματικών πριν από την είσοδο των εργαζομένων. Επιπρόσθετα, η ILWU επιβλέπει την τήρηση των πρωτοκόλλων υγιεινής και ασφαλείας, ενώ οι εταιρείες διαχείρισης των τερματικών παρέχουν μάσκες και εξοπλισμό αυτοπροστασίας στους ναυτεργάτες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ