
Η Ιαπωνία θέλει να απαγορεύσει σε περίπου 15 χρόνια την πώληση νέων οχημάτων που κινούνται με βενζίνη ή ντίζελ, στο πλαίσιο των προσπαθειών της για μηδενικές εκπομπές άνθρακα ως το 2050, αναφέρουν σήμερα τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Η ιαπωνική κυβέρνηση και οι κατασκευαστές οχημάτων θα συζητήσουν το σχέδιο αυτό, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε ισχύ στα μέσα των ετών του 2030 και μπορεί να ανακοινωθεί ήδη την ερχόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με την εφημερίδα Mainichi, η οποία δεν επικαλείται πηγές για την είδηση αυτή.
Ο Ιάπωνας πρωθυπουργός Γιοσιχίντε Σούγκα δεσμεύτηκε τον Οκτώβριο η Ιαπωνία να επιτύχει μηδενικές εκπομπές άνθρακα ως το 2050, ωθώντας τους μεγάλους ομίλους να προετοιμάσουν στρατηγικές για να περιορίσουν τις εκπομπές τους CO2.
Την ανακοίνωση αυτή από την Ιαπωνία υποδέχθηκαν με ικανοποίηση οι υπέρμαχοι του περιβάλλοντος και ο ΟΗΕ, αλλά η Ιαπωνία, η οποία εξαρτάται ακόμη σε μεγάλο βαθμό από την ενέργεια από τα ορυκτά καύσιμα, δεν διευκρίνισε με ποιον τρόπο σκοπεύει να επιτύχει τον στόχο της.
Η χώρα θέλει τώρα να αυξήσει τα οχήματα με χαμηλές εκπομπές –τα υβριδικά και τα ηλεκτροκίνητα– σε 50% και σε 70% ως το 2030, από 40% που ήταν το 2019.
Η Βρετανία όρισε έναν ακόμη πιο φιλόδοξο στόχο: να απαγορεύσει τις πωλήσεις νέων βενζινοκίνητων ή ντιζελοκίνητων οχημάτων ως το 2030, ενώ η Καλιφόρνια στις ΗΠΑ ανακοίνωσε τον Σεπτέμβριο ότι πλέον κανένα νέο αυτοκίνητο που πωλείται στο έδαφός της δεν θα μπορεί να είναι εξοπλισμένο με κινητήρα ντίζελ ή βενζίνης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτο: fak1911/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ