
Η NYK Line υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με την IHI Power Systems Co. Ltd. και τον ιαπωνικό νηογνώμονα ClassNK για την ανάπτυξη του πρώτου ρυμουλκού στον κόσμο που θα χρησιμοποιεί για την πρόωσή του καύσιμο αμμωνίας.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η NYK Line, η αμμωνία αποτελεί ένα από τα εναλλακτικά καύσιμα τα οποία παρουσιάζουν εξαιρετικά καλές προοπτικές σε ό,τι αφορά τη μετάβαση της ναυτιλίας σε μια πιο βιώσιμη εποχή, καθώς οι εκπομπές άνθρακα κατά την καύση του είναι σχεδόν μηδενικές. Επιπλέον, η εταιρεία τονίζει ότι η χρήση υδρογόνου μηδενικών ανθρακούχων εκπομπών ως πρώτης ύλης για την παραγωγή καυσίμων αμμωνίας θα δώσει τη λύση στο ζήτημα των εκπομπών που παράγονται από την παγκόσμια ναυτιλία.
Οι εταιρείες έχουν συνεργαστεί και στο παρελθόν για την ανάπτυξη του ρυμουλκού καύσης LNG «Sakigake», το οποίο ναυπηγήθηκε το 2015 και ήταν το πρώτο ρυμουλκό στο είδος του στην Ιαπωνία. Για την υλοποίηση του νέου τους εγχειρήματος, οι εταιρείες θα χτίσουν πάνω στην εμπειρία και στις γνώσεις που έλαβαν από το project του 2015.
Για το υπόλοιπο του οικονομικού έτους του 2020, οι εταιρείες θα δραστηριοποιηθούν κυρίως στην τεχνολογική ανάπτυξη του κελύφους, της μηχανής, καθώς και στην ανάπτυξη συστημάτων ασφαλούς πλοήγησης του ρυμουλκού.
Η NYK Line αναφέρει ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία της Ιαπωνίας αναμένεται να συνεισφέρει σημαντικά στην απανθρακοποίηση της διεθνούς ναυτιλίας, μέσω της χρήσης της αμμωνίας ως ναυτιλιακού καυσίμου.
Φωτό: www.nyk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ουκρανία θα χρειαστεί τουλάχιστον €500 εκατ. για να ανοικοδομήσει τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις υποδομών στα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας που καταστράφηκαν ολοσχερώς μετά τις…
H ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας προβλέπεται να παραμείνει ανθεκτική, με το ΑΕΠ να αυξάνεται 2% το 2025 και 2,1% το 2026, χάρη στις επενδύσεις…
Μετά την ανακοίνωση του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την επιβολή δασμών 50% σε όλες τις εισαγωγές χάλυβα, εντείνονται οι ανησυχίες για τις επιπτώσεις αυτής…
Σε συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας που θα πρωταγωνιστήσει στη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κατέληξαν οι Solvang ASA και ένα fund που διαχειρίζεται η…
Με σταθερό βήμα προς ένα βιώσιμο μέλλον, το λιμάνι της Κλαϊπέντα θέτει νέα πρότυπα όχι μόνο για τη λιμενική βιομηχανία της Λιθουανίας αλλά και…
Το outlook της αγοράς δεξαμενόπλοιων παραμένει θολό, με πληθώρα διαφορετικών παραγόντων να επιδρούν στη ζήτηση. Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson, ο σκοτεινός…
Η αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας αποτελεί κρίσιμο πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, η πράσινη μετάβαση, δεν μπορεί να επιτευχθεί…
Η Ελλάδα, μέσα από στοχευμένες και συντονισμένες προσπάθειες των τελευταίων ετών, έχει καταστεί μείζων ενεργειακός κόμβος, συμβάλλοντας καθοριστικά στην εθνική και ευρωπαϊκή ενεργειακή διαφοροποίηση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ