
Οι κινεζικές εισαγωγές LNG αυξήθηκαν τον περασμένο Ιούλιο, ωστόσο με έναν βραδύτερο ρυθμό σε σχέση με αυτές των πρόσφατων μηνών, καθώς η μειωμένη βιομηχανική δραστηριότητα εν μέσω σημαντικής αύξησης των κρουσμάτων της πανδημίας οδήγησε σε μείωση της ζήτησης.
Πιο συγκεκριμένα, η Κίνα παρέλαβε 5,03 εκατ. τόνους LNG τον περασμένο Ιούλιο, καταγράφοντας ετήσια αύξηση 4%. Ωστόσο, οι κινεζικές εισαγωγές του Ιουλίου ήταν μειωμένες κατά 19% και 29,2% συγκριτικά με τον Μάιο και τον Ιούνιο αντίστοιχα.
Οι κινεζικές εισαγωγές φυσικού αερίου μέσω αγωγών μειώθηκαν κατά 23,2%, στους 2,31 εκατ. τόνους, σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019. Πρόκειται μάλιστα για τον πέμπτο συνεχή μήνα μειωμένων παραλαβών μέσω αγωγών.
Από αρχές του έτους, οι εισαγωγές LNG της Κίνας παρουσιάζουν αύξηση, παρά τις δυσμενείς συνέπειες της πανδημίας στη ζήτηση. Είναι χαρακτηριστικό ότι, ενώ η ζήτηση για φυσικό αέριο μεταξύ Ιανουαρίου-Ιουνίου καταγράφει ετήσια πτώση 7,8%, οι εισαγωγές έχουν ενισχυθεί το διάστημα αυτό κατά 11,7%, σύμφωνα με όσα αναφέρει το Argus Media.
Ένας σημαντικός αριθμός βιομηχανιών στην Κίνα επιβράδυναν τις δραστηριότητές τους τον Ιούλιο, καθώς τα κρούσματα του Covid-19 παρουσίασαν αύξηση. Απόρροια αυτού ήταν η ζήτηση να μειωθεί περαιτέρω, ενώ οι εισαγωγές συρρικνώθηκαν συγκριτικά με τα επίπεδα του Μαΐου και του Ιουνίου.
Μια μείωση της εγχώριας παραγωγής φυσικού αερίου της Κίνας θα οδηγήσει Κινέζους αγοραστές να αυξήσουν τον όγκο των εισαγωγών LNG. To κινεζικό National Energy Administration (NEA) δημοσιοποίησε έκθεση στην οποία εκτιμά ότι η εγχώρια παραγωγή θα αυξηθεί κατά 4,9% φέτος. Εντούτοις, η παραγωγή μεταξύ Ιανουαρίου-Ιουλίου αυξήθηκε κατά 9,6%, εξέλιξη που υποδεικνύει ότι ο ρυθμός αύξησης της παραγωγής θα πρέπει να μειωθεί κατά 1,8% μεταξύ Αυγούστου-Δεκεμβρίου, προκειμένου να επιβεβαιωθούν οι εκτιμήσεις του NEA.
Φωτό: Marshall Wolfe/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ