
Οι κινεζικές εισαγωγές LNG αυξήθηκαν τον περασμένο Ιούλιο, ωστόσο με έναν βραδύτερο ρυθμό σε σχέση με αυτές των πρόσφατων μηνών, καθώς η μειωμένη βιομηχανική δραστηριότητα εν μέσω σημαντικής αύξησης των κρουσμάτων της πανδημίας οδήγησε σε μείωση της ζήτησης.
Πιο συγκεκριμένα, η Κίνα παρέλαβε 5,03 εκατ. τόνους LNG τον περασμένο Ιούλιο, καταγράφοντας ετήσια αύξηση 4%. Ωστόσο, οι κινεζικές εισαγωγές του Ιουλίου ήταν μειωμένες κατά 19% και 29,2% συγκριτικά με τον Μάιο και τον Ιούνιο αντίστοιχα.
Οι κινεζικές εισαγωγές φυσικού αερίου μέσω αγωγών μειώθηκαν κατά 23,2%, στους 2,31 εκατ. τόνους, σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019. Πρόκειται μάλιστα για τον πέμπτο συνεχή μήνα μειωμένων παραλαβών μέσω αγωγών.
Από αρχές του έτους, οι εισαγωγές LNG της Κίνας παρουσιάζουν αύξηση, παρά τις δυσμενείς συνέπειες της πανδημίας στη ζήτηση. Είναι χαρακτηριστικό ότι, ενώ η ζήτηση για φυσικό αέριο μεταξύ Ιανουαρίου-Ιουνίου καταγράφει ετήσια πτώση 7,8%, οι εισαγωγές έχουν ενισχυθεί το διάστημα αυτό κατά 11,7%, σύμφωνα με όσα αναφέρει το Argus Media.
Ένας σημαντικός αριθμός βιομηχανιών στην Κίνα επιβράδυναν τις δραστηριότητές τους τον Ιούλιο, καθώς τα κρούσματα του Covid-19 παρουσίασαν αύξηση. Απόρροια αυτού ήταν η ζήτηση να μειωθεί περαιτέρω, ενώ οι εισαγωγές συρρικνώθηκαν συγκριτικά με τα επίπεδα του Μαΐου και του Ιουνίου.
Μια μείωση της εγχώριας παραγωγής φυσικού αερίου της Κίνας θα οδηγήσει Κινέζους αγοραστές να αυξήσουν τον όγκο των εισαγωγών LNG. To κινεζικό National Energy Administration (NEA) δημοσιοποίησε έκθεση στην οποία εκτιμά ότι η εγχώρια παραγωγή θα αυξηθεί κατά 4,9% φέτος. Εντούτοις, η παραγωγή μεταξύ Ιανουαρίου-Ιουλίου αυξήθηκε κατά 9,6%, εξέλιξη που υποδεικνύει ότι ο ρυθμός αύξησης της παραγωγής θα πρέπει να μειωθεί κατά 1,8% μεταξύ Αυγούστου-Δεκεμβρίου, προκειμένου να επιβεβαιωθούν οι εκτιμήσεις του NEA.
Φωτό: Marshall Wolfe/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ