
Η συγκομιδή σιταριού στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι πιθανό να μειωθεί σημαντικά φέτος, σύμφωνα με τη National Farmers’ Union (NFU), σηματοδοτώντας έτσι μια ταραχώδη χρονιά για τη βρετανική γεωργία μετά από συνεχόμενες περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων.
Σύμφωνα με όσα εκτιμά η Ένωση, η συγκομιδή φέτος θα είναι μειωμένη κατά 1/3 και συνεπώς θα πρόκειται για τη χειρότερη επίδοση από τη δεκαετία του 1980.
Όπως τόνισε στον Guardian o κ. Tom Bradshaw, αντιπρόεδρος της NFU, φέτος οι καιρικές συνθήκες είναι ιδιαίτερα δυσμενείς σε όλη τη χώρα. Πρόσφατα έλαβε χώρα ένα μεγάλο μέρος της καλοκαιρινής συγκομιδής. Κατά την περίοδο αυτή υπήρξαν ισχυρές καταιγίδες, ακολουθούμενες από έναν μίνι καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 34 βαθμών Κελσίου.
Ωστόσο, όπως αναφέρει το δημοσίευμα του Guardian, τα προβλήματα για τις καλλιέργειες εντοπίζονται από τις αρχές του χρόνου, όταν ο Φεβρουάριος υπήρξε ο μήνας με τη μεγαλύτερη υγρασία στην ιστορία ενώ η άνοιξη ήταν η πιο ηλιόλουστη και συνεπώς πιο ξηρή από το 1929.
Αν οι εκτιμήσεις της NFU για μείωση της συγκομιδής κατά 30-35% φέτος επιβεβαιωθούν, τότε το Ηνωμένο Βασίλειο θα καταστεί καθαρός εισαγωγέας σιταριού. Την ίδια ώρα, οι γεωργοί στη χώρα είναι αντιμέτωποι με μία ακόμα πρόκληση: εάν το Ηνωμένο Βασίλειο εξέλθει από την ΕΕ χωρίς συμφωνία στα τέλη του έτους, ένα καθεστώς δασμών από τις ευρωπαϊκές χώρες στις εισαγωγές βρετανικών σιτηρών θα προκαλέσει στρεβλώσεις στις εξαγωγές. Συνεπώς δεν είναι λίγοι αυτοί που θα πουλήσουν τα προϊόντα τους πριν από τον Δεκέμβριο, ακόμα και σε χαμηλότερες τιμές.
Τέλος, ο κ. Bradshaw έκανε ειδική αναφορά και στο lockdown, που έχει επηρεάσει αρνητικά την αγορά, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει ότι οι ακραίες καιρικές συνθήκες αποτελούν απόρροια της κλιματικής αλλαγής.
Φωτό: Heiko Janowski/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ