
Η συγκομιδή σιταριού στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι πιθανό να μειωθεί σημαντικά φέτος, σύμφωνα με τη National Farmers’ Union (NFU), σηματοδοτώντας έτσι μια ταραχώδη χρονιά για τη βρετανική γεωργία μετά από συνεχόμενες περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων.
Σύμφωνα με όσα εκτιμά η Ένωση, η συγκομιδή φέτος θα είναι μειωμένη κατά 1/3 και συνεπώς θα πρόκειται για τη χειρότερη επίδοση από τη δεκαετία του 1980.
Όπως τόνισε στον Guardian o κ. Tom Bradshaw, αντιπρόεδρος της NFU, φέτος οι καιρικές συνθήκες είναι ιδιαίτερα δυσμενείς σε όλη τη χώρα. Πρόσφατα έλαβε χώρα ένα μεγάλο μέρος της καλοκαιρινής συγκομιδής. Κατά την περίοδο αυτή υπήρξαν ισχυρές καταιγίδες, ακολουθούμενες από έναν μίνι καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 34 βαθμών Κελσίου.
Ωστόσο, όπως αναφέρει το δημοσίευμα του Guardian, τα προβλήματα για τις καλλιέργειες εντοπίζονται από τις αρχές του χρόνου, όταν ο Φεβρουάριος υπήρξε ο μήνας με τη μεγαλύτερη υγρασία στην ιστορία ενώ η άνοιξη ήταν η πιο ηλιόλουστη και συνεπώς πιο ξηρή από το 1929.
Αν οι εκτιμήσεις της NFU για μείωση της συγκομιδής κατά 30-35% φέτος επιβεβαιωθούν, τότε το Ηνωμένο Βασίλειο θα καταστεί καθαρός εισαγωγέας σιταριού. Την ίδια ώρα, οι γεωργοί στη χώρα είναι αντιμέτωποι με μία ακόμα πρόκληση: εάν το Ηνωμένο Βασίλειο εξέλθει από την ΕΕ χωρίς συμφωνία στα τέλη του έτους, ένα καθεστώς δασμών από τις ευρωπαϊκές χώρες στις εισαγωγές βρετανικών σιτηρών θα προκαλέσει στρεβλώσεις στις εξαγωγές. Συνεπώς δεν είναι λίγοι αυτοί που θα πουλήσουν τα προϊόντα τους πριν από τον Δεκέμβριο, ακόμα και σε χαμηλότερες τιμές.
Τέλος, ο κ. Bradshaw έκανε ειδική αναφορά και στο lockdown, που έχει επηρεάσει αρνητικά την αγορά, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει ότι οι ακραίες καιρικές συνθήκες αποτελούν απόρροια της κλιματικής αλλαγής.
Φωτό: Heiko Janowski/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ