
Το ιαπωνικό φορτηγό πλοίο MV Wakashio, που είχε εξοκείλει σε έναν ύφαλο στον Μαυρίκιο, με αποτέλεσμα να χυθούν στη θάλασσα 1.000 τόνοι καυσίμου, κόπηκε στα δύο, ανακοίνωσε σήμερα η διαχειρίστρια εταιρεία Mitsui OSK Lines.
«Επιβεβαιώθηκε στις 15 Αυγούστου ότι το πλοίο κόπηκε στα δύο», ανέφερε η Mitsui, διευκρινίζοντας ότι η πληροφορία προέρχεται από την ιδιοκτήτρια εταιρεία, τη Nagashiki Shipping.
Εδώ και αρκετές ημέρες, φαινόταν αναπόφευκτο να σπάσει στα δύο το πλοίο που προσάραξε στις 25 Ιουλίου στα νοτιοανατολικά του Μαυρίκιου. Τα σωστικά συνεργεία έδωσαν μάχη με τον χρόνο για να αντλήσουν τους περίπου 3.000 τόνους πετρελαίου που είχαν απομείνει στις δεξαμενές του μετά την αρχική διαρροή, προκειμένου να σωθούν από την καταστροφή οι προστατευόμενες περιοχές του νησιού, όπως τα μαγκρόβια δάση και τα απειλούμενα είδη.
Σύμφωνα με τις αρχές, απέμεναν περίπου 90 τόνοι καυσίμων στο πλοίο όταν κόπηκε στα δύο.
Σύμφωνα με μια αστυνομική πηγή που μίλησε στο Γαλλικό Πρακτορείο, οι αρχές του Μαυρίκιου σχεδιάζουν να ρυμουλκήσουν το μπροστινό μέρος του πλοίου, το μεγαλύτερο από τα δύο τμήματα και να το βυθίσουν στα ανοιχτά, για να αποφευχθούν τυχόν επιπρόσθετες καταστροφές. Το εναπομείναν τμήμα παραμένει πάνω στον ύφαλο.
Πολλοί κατηγορούν την κυβέρνηση του Μαυρίκιου για αμέλεια, με τους κατοίκους του τουριστικού νησιού να διερωτώνται γιατί έγιναν τόσες λίγες ενέργειες από τη στιγμή που προσάραξε το πλοίο μέχρι να αρχίσει η διαρροή. Ο πρωθυπουργός Πραβίντ Τζουγκνότ είπε ωστόσο ότι δεν έγινε κανένα λάθος και αρνήθηκε να ζητήσει συγγνώμη. Η κυβέρνηση σκοπεύει επίσης να ζητήσει αποζημίωση από την πλοιοκτήτρια και τη διαχειρίστρια εταιρεία του MV Wakashio για τις ζημιές που προκλήθηκαν και για το κόστος καθαρισμού των ακτών.
Japanese ship leaking oil off Mauritius breaks apart…. #Mauritius #Oilspill #Oil #MauritiusOilSpill #MVWakashio #MauritiusOilDisaster #Japan https://t.co/wuO1IjSwXN
— www.THEPIGEONEXPRESS.com (@TPE_connect) August 16, 2020
Φωτό: Stringer/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ