
Τουλάχιστον 33 μέλη πληρώματος που έχουν περιοριστεί πάνω σε κρουαζιερόπλοιο της νορβηγικής εταιρίας Hurtigruten, βρέθηκαν θετικοί στον νέο κορονοϊό, ανακοίνωσε χθες Σάββατο η εταιρία.
Από τα 158 μέλη του πληρώματος που βρίσκονταν πάνω στο πλοίο Roald Amundsen, «33 βρέθηκαν θετικά στην Covid-19, ενώ 120 βρέθηκαν αρνητικά», ανέφερε σε μια ανακοίνωση η Hurtigruten. Άλλοι πέντε εργαζόμενοι πρέπει να υποβληθούν εκ νέου σε τεστ.
Προχθες Παρασκευή τέσσερις εργαζόμενοι του πλοίου βρέθηκαν θετικοί στον ιό και έκτοτε νοσηλεύονται. Πρόκειται για «ξένους υπηκόους», σύμφωνα με το νοσοκομείο.
Το πλήρωμα του Roald Amundsen, το οποίο είχε φθάσει το ίδιο πρωί στο λιμάνι Τρόμσο (βόρεια) από το νορβηγικό αρχιπέλαγος των νησιών Σβάλμπαρντ, τέθηκε σε καραντίνα πάνω στο πλοίο, αφού τέσσερα μέλη του προσωπικού «είχαν απομονωθεί για αρκετές ημέρες λόγω άλλων συμπτωμάτων, που δεν συνδέονταν με την Covid-19», εξήγησε χθες σε ανακοίνωσή της η εταιρία.
«Δεν υπήρχε κανένας λόγος να υποψιαστούμε την Covid-19 όταν το πλοίο έδεσε στο Τρόμσο λόγω των συμπτωμάτων που παρουσίαζαν», συνέχισε.
Στο πλοίο επέβαιναν επίσης σχεδόν 180 επιβάτες που είχαν αναχωρήσει στις 25 Ιουλίου. Κανείς δεν είχε αναφέρει συμπτώματα που να συνδέονταν με την Covid-19 στη διάρκεια του ταξιδιού, σύμφωνα με την εταιρία. Όλοι αποβιβάστηκαν κατά την άφιξή τους χθες, αλλά περίπου 60 από αυτούς είναι σε καραντίνα στο Τρόμσο, διευκρινίζει σήμερα η εταιρία.
Το νορβηγικό Ινστιτούτο δημόσιας υγείας δεν αποκλείει να ανακαλυφθούν και άλλα κρούσματα μόλυνσης, «όμως δεν θα έχουμε την απάντηση πριν διενεργηθούν τα τεστ», ανέφερε αξιωματούχος του ινστιτούτου, που συνιστά σε όλους τους επιβάτες να τεθούν σε καραντίνα εν αναμονή των αποτελεσμάτων τους.
Μέχρι προχθες η σκανδιναβική χώρα κατέγραφε 9.208 επιβεβαιωμένα κρούσματα μόλυνσης από τον νέο κορονοϊό.
Πηγή, Φωτο: ΑΠΕ- ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ