
Δημόσια τοποθετήθηκαν για ακόμα μία φορά διεθνείς κοινωνικοί εταίροι του ναυτιλιακού κλάδου, σχετικά με την ανάγκη επίλυσης του ζητήματος των αλλαγών πληρωμάτων. Μεταξύ αυτών, οι ECSA, ETF, ICS, ITF καθώς επίσης και οι CLIA, WSC, IMEC, INTERTANKO και INTERMANAGER τόνισαν, σε κοινή τους έκκληση, ότι πλέον ο χρόνος λιγοστεύει και ότι πρέπει να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα για τη διευκόλυνση των αλλαγών πληρωμάτων παγκοσμίως.
Παράλληλα, οι παραπάνω οργανισμοί υπογραμμίζουν προς τις αρμόδιες αρχές λήψης αποφάσεων την ανάγκη να επιδείξουν πολιτική υπευθυνότητα, αναφέροντας πως όπου υπάρχει (πολιτική) θέληση, υπάρχει και τρόπος.
Σύμφωνα με το κοινό δελτίο Τύπου, οι εφοπλιστικές ενώσεις και τα ναυτεργατικά σωματεία είναι πεπεισμένα ότι η Ευρώπη διαθέτει τα μέσα για να δώσει λύση στο φλέγον πλέον ζήτημα των αλλαγών πληρωμάτων και ότι πρέπει επίσης να αποτελέσει το σωστό παράδειγμα, προκειμένου όλα τα κράτη παγκοσμίως να διευκολύνουν τις διαδικασίες αλλαγών πληρωμάτων. Οι προτάσεις των οργανισμών επί του ζητήματος προς τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις είναι οι εξής:
– Η ανακήρυξη όλων των ναυτικών, ανεξαρτήτως εθνικότητας, ως «key workers».
– Η εξασφάλιση μετακίνησης για όλους τους ναυτικούς δίχως εμπόδια και με τη σωστή εφαρμογή των πρωτοκόλλων ασφαλείας.
– Δημιουργία εναέριων αρτηριών διέλευσης για όλους τους ναυτικούς.
Η έκκληση έγινε με τη μορφή κοινής επιστολής των οργανισμών προς την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ursula von der Leyen, τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου David Sassoli, τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Charles Michel, τη Γερμανίδα καγκελάριο Άγκελα Μέρκελ καθώς και άλλα ευρωπαϊκά μέλη του Κοινοβουλίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ