
H ΕCSA, o θεσμικός φορέας των ευρωπαϊκών εφοπλιστικών ενώσεων, και η ΕΤF (European Transport Workers’ Federation) καλούν με κοινή τους επιστολή τους υπουργούς Υγείας των χωρών της ΕΕ να βοηθήσουν στην εφαρμογή των πρωτοκόλλων του ΙΜΟ για τις ασφαλείς αλλαγές πληρωμάτων στα λιμάνια της ΕΕ.
Με αφορμή την τηλεδιάσκεψη των υπουργών Υγείας που πραγματοποιήθηκε στις 12 Ιουνίου, η ECSA και το ETF επικεντρώνονται στη σημασία της διασφάλισης οι ναυτικοί να μπορούν να αποβιβαστούν από τα πλοία και να επιστρέψουν στα σπίτια τους χωρίς περαιτέρω προβλήματα. Έτσι, θα διατηρηθεί η κίνηση των βασικών προμηθειών και θα διασφαλιστούν η υγεία, η ασφάλεια και η ευημερία των ναυτικών, αναφέρεται στην επιστολή.
Στην επιστολή υπογραμμίζονται επίσης οι σημαντικές προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι ναυτικοί, οι οποίοι, λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών, δεν μπορούν να επαναπατριστούν. Επιπροσθέτως, η έλλειψη άμεσων διαδικασιών για τη χορήγηση visas για τα κράτη της συνθήκης του Σένγκεν τούς αποτρέπει από το να μπαρκάρουν στα πλοία.
«Οι υπουργοί Υγείας αναμφίβολα παίζουν σημαντικό ρόλο, μαζί με τους υπουργούς Μεταφορών και Εσωτερικών, στις εθνικές προσπάθειες προς εφαρμογή των πρωτοκόλλων του ΙΜΟ. […] Η ελεύθερη κίνηση ναυτικών και οι αλλαγές πληρωμάτων στα λιμάνια της ΕΕ πρέπει να διευκολυνθούν υπό συνθήκες που διασφαλίζουν την υγεία και ελαχιστοποιούν τους κινδύνους εξάπλωσης του Covid-19», σχολίασε χαρακτηριστικά ο Martin Dorsman, γενικός γραμματέας της ΕCSA.
O ίδιος πρόσθεσε ότι οποιαδήποτε επιπλέον καθυστέρηση στις αλλαγές πληρωμάτων θα έχει σφοδρές συνέπειες στην ψυχική υγεία των ναυτικών.
Μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή εδώ.
Φωτό: Ali Haider/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα καινοτόμο project ηλιακής ενέργειας εκκινεί στην Ευρώπη με την υπογραφή της TotalEnergies. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Reuters, πρόκειται για το μεγαλύτερο τέτοιο εγχείρημα…
Τα άστρα (σχεδόν) ευθυγραμμίζονται για τα LPG carriers, καθώς η ναυλαγορά βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Το βλέμμα του στην αγορά των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένων φορτίων στρέφει ο κολοσσός COSCO. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, η COSCO…
Με ασταμάτητη όρεξη συνεχίζει η Hapag-Lloyd το πλάνο επέκτασης και ανανέωσης του υπό διαχείριση στόλου της. Ειδικότερα, όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Το διαδίκτυο συνιστά ένα αδιαμφισβήτητα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να μη συνιστά εξαίρεση. Το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του διεισδύουν ενεργά στις ζωές των ανθρώπων εν πλω, επιτρέποντας την αξιοποίησή του για την ενίσχυση της ασφάλειας και σαφώς οδηγώντας τη διασύνδεση στεριάς και πλοίου σε νέα εποχή.
Την παραλαβή ενός ακόμα πλοίου κατανάλωσης εναλλακτικών καυσίμων γνωστοποίησε η Hafnia, μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 22 Μαΐου, η…
Καθώς τα «φώτα» της βιομηχανίας ενέργειας εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στις ακτές της Γουιάνας, η χώρα της Λατινικής Αμερικής προχωρά στη λήψη μέτρων με…
Νωχελικά παραμένουν τα δεδομένα για τη ναυλαγορά των LNG carriers. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης ενός LNG carrier…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ