
H διακίνηση φορτίων στα ινδικά λιμάνια αναμένεται να ανακάμψει σταδιακά τον Μάιο, καθώς το εκτεταμένο lockdown στη χώρα πλησιάζει στο τέλος του. Ωστόσο θα χρειαστούν περίπου τρεις με τέσσερις μήνες προκειμένου η λειτουργία τους να επιστρέψει στα προ κορονοϊού επίπεδα, δηλώνει ο επικεφαλής της Essar Ports Ltd.
Πιο συγκεκριμένα, σε συνέντευξη που παραχώρησε ο κ. Rajiv Agarwal στο S&P Platts, τόνισε ότι, εάν δεν υπάρξει κάποιο νέο εξωτερικό σοκ τύπου κορονοϊού, ο διακινούμενος όγκος φορτίων στα ινδικά λιμάνια θα επιστρέψει στο 70-75% των φυσιολογικών επιπέδων τον Μάιο και σημείωσε ότι πολλά θα εξαρτηθούν από τη ζήτηση για κύρια εμπορεύματα.
Κατά τη διάρκεια του lockdown δεν παρατηρήθηκαν σοβαρές απώλειες στον διακινούμενο όγκο άνθρακα και εμπορευμάτων ενέργειας στα λιμάνια της Ινδίας, καθώς η ινδική κυβέρνηση τα έκρινε ως κύρια εμπορεύματα και συνεπώς εισήγαγε για το εμπόριο αυτών ειδικές ρυθμίσεις.
Υπενθυμίζεται ότι οι περιορισμοί στις μετακινήσεις εφαρμόστηκαν από την κυβέρνηση Μόντι στις 25 Μαρτίου και για 21 ημέρες, πήραν παράταση έως τις 3 Μαΐου και πρόσφατα αποφασίστηκε νέα παράταση δύο ακόμα εβδομάδων.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του S&P Platts, η ζήτηση για πετρέλαιο από την ασιατική χώρα θα μειωθεί το β΄ τρίμηνο κατά παραπάνω από 1 εκατ. βαρέλια/ημέρα και συνολικά οι κατά μέσο όρο απώλειες εντός του 2020 θα ανέλθουν στα 355.000 βαρέλια/ημέρα.
Ο κ. Agarwal τόνισε επίσης ότι, λόγω του lockdown, το εργατικό δυναμικό που προσήλθε για εργασία στα ινδικά λιμάνια ήταν μειωμένο κατά 50-55%, με τη λειτουργία τους ωστόσο να μην επηρεάζεται σημαντικά.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας της Ινδίας εξέδωσε έγκαιρα κατευθυντήριες γραμμές για τον μετριασμό των επιπτώσεων της πανδημίας ‒συμπεριλαμβανομένων μέτρων για τη ρευστότητά τους‒ στους διαχειριστές λιμένων αλλά και στις ναυτιλιακές εταιρείες της χώρας.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Η πρώτη πτήση της αεροπορικής εταιρίας China Southern Airlines από το Πεκίνο προσγειώθηκε χθες, Πέμπτη, στο διεθνές αεροδρόμιο Hamad International Airport στη Ντόχα σηματοδοτώντας…
Ανάπτυξη 2,1% καταγράφηκε πέρυσι στην ελληνική οικονομία, έναντι αύξησης του ΑΕΠ κατά 2,3% που είχε ανακοινωθεί στην πρώτη εκτίμηση τον Μάρτιο 2025. Με το…
Άκρως αισιόδοξος για τις προοπτικές της αγοράς πετρελαίου εμφανίζεται ο OPEC, εν μέσω ανησυχιών από διεθνείς οργανισμούς και αναλυτές για υπερπροσφορά αργού το 2026.…
Η Ρωσία προειδοποίησε στις 16 Οκτωβρίου ότι οι νέες κυρώσεις του Ηνωμένου Βασιλείου κατά των ρωσικών πετρελαϊκών κολοσσών Rosneft και Lukoil επηρεάζουν τις αγορές…
Χαμόγελα επικρατούν στον λιμένα του Λος Άντζελες, παρά την αβεβαιότητα ένεκα του εμπορικού πολέμου ΗΠΑ-Κίνας. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αρχής του λιμένα, το γ΄…
Το τελευταίο διάστημα, με την ενεργειακή μετάβαση να αποτελεί εκ των σημαντικότερων προκλήσεων της ναυτιλίας και τις γεωπολιτικές αναταράξεις να έχουν φέρει στο προσκήνιο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ