
H διακίνηση φορτίων στα ινδικά λιμάνια αναμένεται να ανακάμψει σταδιακά τον Μάιο, καθώς το εκτεταμένο lockdown στη χώρα πλησιάζει στο τέλος του. Ωστόσο θα χρειαστούν περίπου τρεις με τέσσερις μήνες προκειμένου η λειτουργία τους να επιστρέψει στα προ κορονοϊού επίπεδα, δηλώνει ο επικεφαλής της Essar Ports Ltd.
Πιο συγκεκριμένα, σε συνέντευξη που παραχώρησε ο κ. Rajiv Agarwal στο S&P Platts, τόνισε ότι, εάν δεν υπάρξει κάποιο νέο εξωτερικό σοκ τύπου κορονοϊού, ο διακινούμενος όγκος φορτίων στα ινδικά λιμάνια θα επιστρέψει στο 70-75% των φυσιολογικών επιπέδων τον Μάιο και σημείωσε ότι πολλά θα εξαρτηθούν από τη ζήτηση για κύρια εμπορεύματα.
Κατά τη διάρκεια του lockdown δεν παρατηρήθηκαν σοβαρές απώλειες στον διακινούμενο όγκο άνθρακα και εμπορευμάτων ενέργειας στα λιμάνια της Ινδίας, καθώς η ινδική κυβέρνηση τα έκρινε ως κύρια εμπορεύματα και συνεπώς εισήγαγε για το εμπόριο αυτών ειδικές ρυθμίσεις.
Υπενθυμίζεται ότι οι περιορισμοί στις μετακινήσεις εφαρμόστηκαν από την κυβέρνηση Μόντι στις 25 Μαρτίου και για 21 ημέρες, πήραν παράταση έως τις 3 Μαΐου και πρόσφατα αποφασίστηκε νέα παράταση δύο ακόμα εβδομάδων.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του S&P Platts, η ζήτηση για πετρέλαιο από την ασιατική χώρα θα μειωθεί το β΄ τρίμηνο κατά παραπάνω από 1 εκατ. βαρέλια/ημέρα και συνολικά οι κατά μέσο όρο απώλειες εντός του 2020 θα ανέλθουν στα 355.000 βαρέλια/ημέρα.
Ο κ. Agarwal τόνισε επίσης ότι, λόγω του lockdown, το εργατικό δυναμικό που προσήλθε για εργασία στα ινδικά λιμάνια ήταν μειωμένο κατά 50-55%, με τη λειτουργία τους ωστόσο να μην επηρεάζεται σημαντικά.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας της Ινδίας εξέδωσε έγκαιρα κατευθυντήριες γραμμές για τον μετριασμό των επιπτώσεων της πανδημίας ‒συμπεριλαμβανομένων μέτρων για τη ρευστότητά τους‒ στους διαχειριστές λιμένων αλλά και στις ναυτιλιακές εταιρείες της χώρας.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τελευταία Ενημέρωση: Πέμπτη 08/05 – 20.00 Λευκός καπνός υψώθηκε από την Καπέλα Σιξτίνα και οι καμπάνες της βασιλικής του Αγίου Πέτρου σήμαναν, σημάδι ότι…
Η ανάγκη μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας, πέραν της χρήσης καινοτόμων τεχνολογιών και νέων καυσίμων στα πλοία, φέρνει στο προσκήνιο κανονιστικές πρωτοβουλίες τόσο…
Στην υπογραφή μιας σημαντικής συμφωνίας προέβη πρόσφατα η αμερικανική Commonwealth LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Commonwealth LNG υπέγραψε συμφωνία πώλησης και αγοράς…
Σε απρόσμενο «νικητή» της εμπορικής κόντρας Πεκίνου-Ουάσιγκτον φαίνεται πως εξελίσσονται οι αποστολές σιτηρών της Βραζιλίας. Σύμφωνα με στοιχεία της BIMCO, την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου 2025,…
Στη «δίνη» του εμπορικού πολέμου που έχει πυροδοτήσει η επιθετική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ φαίνεται να βρίσκεται (και) ο κλάδος των επιβατικών αερομεταφορών των…
Τα τελευταία δεδομένα για τα διυλιστήρια των ΗΠΑ αναμένεται να επιδράσουν θετικά στη ζήτηση για MR tankers. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε πρόσφατη έκθεσή της…
Με διπλό ρεκόρ ολοκληρώθηκε ο Απρίλιος για το Βιετνάμ, το οποίο «είδε» τις εισαγωγές από την Κίνα και τις εξαγωγές προς τις ΗΠΑ να…
Οι από κοινού φιλοδοξίες Ρεπουμπλικάνων και Δημοκρατικών περί αναβίωσης ναυπηγικής και ναυτιλιακής βιομηχανίας στις ΗΠΑ οδήγησαν στο «SHIPS for America Act», ένα αμερικανικό όνειρο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ