
Καθελκύστηκε το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, το «HMM Algeciras», εν μέσω δύσκολων καιρών για τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Το χωρητικότητας 24.000 TEUs «έπεσε στο νερό» στο ναυπηγείο Okpo της Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering (DSME) στο Geoje.
Το «HMM Algeciras», που πήρε το όνομά του από το λιμάνι της Ισπανίας, είναι το πρώτο από τα δώδεκα πλοία χωρητικότητας 24.000 TEUs που έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν έως τον Σεπτέμβριο του 2020. Με μήκος 400 μ., είναι μακρύτερο από το Empire State Building, σε οριζόντια διάταξη.
Η HMM υπέγραψε σύμβαση για τη ναυπήγηση mega-πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με τρία ναυπηγεία, τα DSME, Hyundai Heavy Industries (HHI) και Samsung Heavy Industries (SHI).
Τα πλοία είναι εξοπλισμένα με scrubbers που αφαιρούν σωματίδια και επιβλαβή στοιχεία, όπως οξείδια του θείου και οξείδια του αζώτου. Ο πρόεδρος της Νότιας Κορέας, Moon Jae-in, δήλωσε: «Για μένα, είναι πολύ σημαντικό το ότι η HMM παραδίδει το πιο τεχνολογικά προηγμένο containership σε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Ελπίζω ότι η HMM θα συνεχίσει να εξασφαλίζει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω του εθνικού νηολογίου της Κορέας».
Το πλοίο θα δραστηριοποιείται σε διαδρομές της Άπω Ανατολής προς την Ευρώπη που διασχίζουν τα Κινγκντάο, Πουσάν, Νίγκμπο, Σαγκάη, Γιαντιάν, Σουέζ, Ρότερνταμ, Αμβούργο, Αμβέρσα, Λονδίνο και Σιγκαπούρη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ