
Καθώς οδεύουμε προς την 1η Μαΐου, η οποία σηματοδοτεί τη Διεθνή Ημέρα των Εργατών, είναι κάτι παραπάνω από σημαντικό να θυμηθούμε τον ζωτικής σημασίας ρόλο των ναυτικών για τη συνέχιση της μεταφοράς τροφίμων, φαρμάκων και άλλων βασικών αγαθών κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19, σημειώνει με ανακοίνωσή της η INTERCARGO.
«Οι ναυτικοί δεν πρέπει να ξεχαστούν σε αυτές τις αναπάντεχες στιγμές », σχολιάζει ο κ. Δημήτρης Φαφαλιός, πρόεδρος της INTERCARGO και προσθέτει ότι «το ζήτημα των αλλαγών πληρωμάτων πρέπει να βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας της βιομηχανίας».
Κατά τον ίδιο, το επάγγελμα του ναυτικού είναι ζωτικής σημασίας για την παγκόσμια αλυσίδα μεταφορών και όλα τα ναυτιλιακά κράτη, τα λιμάνια και τα αεροδρόμια θα πρέπει να επιτρέπουν την αδιάλειπτη μετακίνηση των πληρωμάτων, με τις κατάλληλες διαδικασίες ασφάλειας, επιτρέποντας τους έτσι να επαναπατριστούν.
«Χωρίς αποδοτικές αλλαγές πληρωμάτων, η αλυσίδα εφοδιασμού θα καταρρεύσει οδηγώντας σε βασικές ελλείψεις προϊόντων και μεγαλύτερες δυσκολίες για τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο», προσθέτει ο κ. Φαφαλιός.
Από την πλευρά του ο κ. Jay K. Pillai, αντιπρόεδρος της INTERCARGO, υπογραμμίζει ότι ένας μεγάλος αριθμός ναυτικών έχει ολοκληρώσει τα ταξίδια του και λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις δεν μπορεί να φύγει από τα πλοία ακόμα και εάν βρίσκεται εν πλω για 12 μήνες.
«Όχι μόνο αξίζουν την πλήρη υποστήριξη, την ενσυναίσθηση και τη συμπόνια μας, αλλά πρέπει επίσης να λάβουμε υπόψη τις επιπτώσεις της κόπωσης και της κατάθλιψης, απόρροια του γεγονότος ότι πολλοί ναυτικοί δεν είναι σε θέση να επανασυνδεθούν με τις οικογένειές τους μετά από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα εν πλω», τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Pillai.
Ιδιαίτερα στη βιομηχανία ξηρού φορτίου υπάρχουν 12.000 bulk carriers, στα οποία απασχολούνται 300.000 ναυτικοί παγκοσμίως. Ο γενικός γραμματέας της INTERCARGO, Δρ. Κώστας Γκόνης καλεί τον κλάδο να υποστηρίξει την καμπάνια #HeroesAtSeaShoutOut. «Εάν το πλοίο σας είναι σε λιμάνι και είναι ασφαλές, τότε ηχήστε την κόρνα του στις 12:00 (τοπική ώρα) την 1η Μαΐου για να δείξετε την υποστήριξη σας σε πολλούς ναυτικούς που δεν μπορούν να είναι μαζί με τα αγαπημένα τους πρόσωπα αυτή τη στιγμή της παγκόσμιας αβεβαιότητας», είναι το μήνυμα του κ. Γκόνη.
Τέτοιες πρωτοβουλίες υπενθυμίζουν ότι οι ναυτικοί δεν είναι μόνοι, όπως πρόσφατα τόνισε και ο γενικός γραμματέας του ΙΜΟ, σημειώνει τέλος ο κ. Γκόνης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο ναυτιλιακός κολοσσός της Κίνας, COSCO, έχει εδραιώσει τη θέση του ως βασικότερος «παίκτης» στις γραμμές μεταξύ της Ινδικής Υποηπείρου, της Μέσης Ανατολής και…
H ινδική κυβέρνηση ακύρωσε δύο διαγωνιστικές διαδικασίες για projects υπεράκτιας αιολικής ενέργειας ισχύος 4.500 MW. Συγκεκριμένα, η κρατική Solar Energy Corporation of India (SECI)…
Τα έργα για την οικοδόμηση της γέφυρας που θα ενώσει το νησί της Σικελίας με την Καλαβρία, δηλαδή με την ιταλική χερσόνησο, πρόκειται να…
Ένα αναδιπλούμενο Rotor Sail διαμέτρου 3,5 μ., που για πρώτη φορά κατασκευάστηκε διεθνώς σε αυτό το μέγεθος, υπόσχεται να επιταχύνει την υιοθέτηση της αιολικής…
Με την πάροδο του χρόνου, το Ντουμπάι αναδεικνύεται όλο και περισσότερο ως βασικός εμπορικός κόμβος στην καρδιά της Αραβικής Χερσονήσου, ειδικά για την αγορά…
Για «πρόοδο αλλά όχι συμφωνία» έκαναν λόγο οι Ντόναλντ Τραμπ και Βλαντίμιρ Πούτιν, έπειτα από την ιστορική συνάντησή τους στην Αλάσκα, το βράδυ της…
Κίνα και Ινδία βρίσκονται σε συζητήσεις για την επανέναρξη του διασυνοριακού εμπορίου τους, πέντε χρόνια μετά τη διακοπή του. Σύμφωνα με αξιωματούχους των Υπουργείων…
Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου πολλών μεγαβάτ, σε συνδυασμό με ηλεκτρική πρόωση και αρχιτεκτονική συνεχούς ρεύματος (Onboard DC Grid), αναδεικνύονται ως μία από τις πλέον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ