
Σε απολύτως σταθεροποιητικά επίπεδα κινήθηκε η Dynagas LNG Partners LP το 2019. Η εταιρεία παρουσίασε μικρή αύξηση στα έσοδά της, σε επίπεδα τριμήνου κατά το Q4 αλλά και σε ετήσια επίπεδα.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας έφτασε τα $130,9 εκατ. για το σύνολο του 2019, οριακά αυξημένος σε σχέση με το 2018 ($127,1 εκατ.). Στα στοιχεία τριμήνου, τα έσοδα έφτασαν τα $34,3 εκατ. ($31 εκατ. το 2015). Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε $3,6 εκατ. στο σύνολο του 2019, ακριβώς στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το 2018. Αντίστοιχα, τα κέρδη για το δ΄ τρίμηνο έφτασαν τα $5,5 εκατ. έναντι ζημιών $0,9 εκατ. το δ΄ τρίμηνο του 2018.
Το ποσοστό χρήσης του στόλου της εταιρείας για το δ΄ τρίμηνο άγγιξε το 100%, ενώ για το 2020 η εταιρεία ήδη προβλέπει ποσοστό χρήσης 100% και, για τα έτη 2021 και 2022, 92% και 83% αντίστοιχα. Τα αναμενόμενα έσοδα από προσυμφωνημένες χρονοναυλώσεις φτάνουν τα $1,24 δισ. για τα επόμενα χρόνια.
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο CEO της Dynagas, Tony Lauritzen, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «ο στόλος είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια του δ΄ τριμήνου, με ποσοστό χρήσης στο 100%. Καταγράψαμε καθαρά κέρδη ύψους $5,5 εκατ. για το τέταρτο τρίμηνο και προσαρμοσμένα κέρδη EBITDA ύψους περίπου $24,0 εκατ., ανταποκρινόμενα πλήρως στις εκτιμήσεις μας για ετησιοποιημένα EBITDA ύψους περίπου $95,0 εκατ.
»Έχουμε στη διάθεσή μας συμβάσεις χρονοναύλωσης με διεθνείς εταιρείες ενέργειας για κάθε πλοίο μας, δημιουργώντας ταμειακές ροές που μπορούν να καλύψουν τις πιστωτικές διευκολύνσεις που έχουμε στη διάθεσή μας. Ως αποτέλεσμα του οικονομικού μας προφίλ, το οποίο αποσκοπεί στη μείωση του χρέους μας, με την πάροδο του χρόνου προσδοκούμε ότι θα έχουμε καλύτερη θέση για μελλοντικές πρωτοβουλίες ανάπτυξης, καθώς αναμένουμε οι παγκόσμιες αγορές LNG να συνεχίσουν την ισχυρή ανάπτυξή τους».
Η Dynagas διαχειρίζεται στόλο έξι πλοίων, συνολικής χωρητικότητας 914.100 κυβικών μέτρων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Δύο από τις πιο αγαπημένες και θαυμαστές προσωπικότητες της σύγχρονης ελληνικής ναυτιλίας εντάχθηκαν στο Πάνθεον της Ελληνικής Ναυτιλίας. Η Αθηνά Μαρτίνου (1927-2024) και ο…
Την Τετάρτη 14 Μαΐου 2025, ο Αρχηγός ΓΕΝ Αντιναύαρχος Δημήτριος – Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, βράβευσε το πλήρωμα της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων (ΣΝΔ), που κατέκτησε…
Παρότι το μέλλον της παγκόσμιας οικονομίας παραμένει θολό, η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου σκαρφαλώνει εντός του 2025. Ειδικότερα, όπως αναφέρει το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων TASS,…
Εντυπωσιακή πορεία διαγράφουν φέτος τα κορυφαία ναυπηγεία της Νότιας Κορέας, τα οποία βρίσκονται μια «ανάσα» από το ιστορικό ορόσημο των $146 δισ. σε εκκρεμείς…
Εν μέσω αυξανόμενης αβεβαιότητας γύρω από τις εμπορικές πολιτικές των κρατών, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) αναθεώρησε προς τα κάτω τις εκτιμήσεις…
Στα ιαπωνικά ναυπηγεία στρέφεται η Meadway Bulkers, με επικεφαλής τον κ. Γιώργο Δελαπόρτα, για την επέκταση του στόλου της. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση…
Σε μια εποχή προσπάθειας μείωσης του ανθρακικού αποτυπώματος από τη ναυτιλία, η Asyad Group εισάγει έναν νέο παίκτη στο προσκήνιο της αποανθρακοποίησης, το «Sohar…
H Merit France του Γάλλου δισεκατομμυριούχου Rodolphe Saadé απέκτησε μερίδιο 20% στη γαλλική αλυσίδα κινηματογράφων Pathé έναντι άγνωστου ποσού, ανακοίνωσε τη Δευτέρα 12 Μαΐου…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ