
Σε απολύτως σταθεροποιητικά επίπεδα κινήθηκε η Dynagas LNG Partners LP το 2019. Η εταιρεία παρουσίασε μικρή αύξηση στα έσοδά της, σε επίπεδα τριμήνου κατά το Q4 αλλά και σε ετήσια επίπεδα.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας έφτασε τα $130,9 εκατ. για το σύνολο του 2019, οριακά αυξημένος σε σχέση με το 2018 ($127,1 εκατ.). Στα στοιχεία τριμήνου, τα έσοδα έφτασαν τα $34,3 εκατ. ($31 εκατ. το 2015). Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε $3,6 εκατ. στο σύνολο του 2019, ακριβώς στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το 2018. Αντίστοιχα, τα κέρδη για το δ΄ τρίμηνο έφτασαν τα $5,5 εκατ. έναντι ζημιών $0,9 εκατ. το δ΄ τρίμηνο του 2018.
Το ποσοστό χρήσης του στόλου της εταιρείας για το δ΄ τρίμηνο άγγιξε το 100%, ενώ για το 2020 η εταιρεία ήδη προβλέπει ποσοστό χρήσης 100% και, για τα έτη 2021 και 2022, 92% και 83% αντίστοιχα. Τα αναμενόμενα έσοδα από προσυμφωνημένες χρονοναυλώσεις φτάνουν τα $1,24 δισ. για τα επόμενα χρόνια.
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο CEO της Dynagas, Tony Lauritzen, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «ο στόλος είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια του δ΄ τριμήνου, με ποσοστό χρήσης στο 100%. Καταγράψαμε καθαρά κέρδη ύψους $5,5 εκατ. για το τέταρτο τρίμηνο και προσαρμοσμένα κέρδη EBITDA ύψους περίπου $24,0 εκατ., ανταποκρινόμενα πλήρως στις εκτιμήσεις μας για ετησιοποιημένα EBITDA ύψους περίπου $95,0 εκατ.
»Έχουμε στη διάθεσή μας συμβάσεις χρονοναύλωσης με διεθνείς εταιρείες ενέργειας για κάθε πλοίο μας, δημιουργώντας ταμειακές ροές που μπορούν να καλύψουν τις πιστωτικές διευκολύνσεις που έχουμε στη διάθεσή μας. Ως αποτέλεσμα του οικονομικού μας προφίλ, το οποίο αποσκοπεί στη μείωση του χρέους μας, με την πάροδο του χρόνου προσδοκούμε ότι θα έχουμε καλύτερη θέση για μελλοντικές πρωτοβουλίες ανάπτυξης, καθώς αναμένουμε οι παγκόσμιες αγορές LNG να συνεχίσουν την ισχυρή ανάπτυξή τους».
Η Dynagas διαχειρίζεται στόλο έξι πλοίων, συνολικής χωρητικότητας 914.100 κυβικών μέτρων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η καινοτόμος τεχνολογία συμπιεστών MOPICO της Everllence ενισχύει το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου της Λιθουανίας, εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής συμπίεσης, χωρίς εκπομπές διοξειδίου…

Η τεχνολογική καινοτομία στη ρομποτική αυτοματοποίηση εισέρχεται δυναμικά στον ναυπηγικό κλάδο, καθώς η νοτιοκορεατική Rainbow Robotics ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung Heavy…

Μια σημαντική ανακοίνωση έρχεται από τη Νότια Κορέα, όπου η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) παρουσίασε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000…

Ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία επέκτασης του υπό ναύλωση στόλου της σημείωσε πρόσφατα η QatarEnergy, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη θαλάσσια μεταφορά του καταριανού…

Την προηγούμενη εβδομάδα, η πίεση στη Ρωσία αυξήθηκε έντονα, γεγονός που μεταφράστηκε με ένα «ενιαίο μέτωπο» κυρώσεων, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…

Εν μέσω του θερμού καλοκαιρού και εν αναμονή του ψυχρού χειμώνα, οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στη Γηραιά Ήπειρο συνεχίστηκαν με αμείωτο ρυθμό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ