
Σε απολύτως σταθεροποιητικά επίπεδα κινήθηκε η Dynagas LNG Partners LP το 2019. Η εταιρεία παρουσίασε μικρή αύξηση στα έσοδά της, σε επίπεδα τριμήνου κατά το Q4 αλλά και σε ετήσια επίπεδα.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας έφτασε τα $130,9 εκατ. για το σύνολο του 2019, οριακά αυξημένος σε σχέση με το 2018 ($127,1 εκατ.). Στα στοιχεία τριμήνου, τα έσοδα έφτασαν τα $34,3 εκατ. ($31 εκατ. το 2015). Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε $3,6 εκατ. στο σύνολο του 2019, ακριβώς στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το 2018. Αντίστοιχα, τα κέρδη για το δ΄ τρίμηνο έφτασαν τα $5,5 εκατ. έναντι ζημιών $0,9 εκατ. το δ΄ τρίμηνο του 2018.
Το ποσοστό χρήσης του στόλου της εταιρείας για το δ΄ τρίμηνο άγγιξε το 100%, ενώ για το 2020 η εταιρεία ήδη προβλέπει ποσοστό χρήσης 100% και, για τα έτη 2021 και 2022, 92% και 83% αντίστοιχα. Τα αναμενόμενα έσοδα από προσυμφωνημένες χρονοναυλώσεις φτάνουν τα $1,24 δισ. για τα επόμενα χρόνια.
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο CEO της Dynagas, Tony Lauritzen, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «ο στόλος είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια του δ΄ τριμήνου, με ποσοστό χρήσης στο 100%. Καταγράψαμε καθαρά κέρδη ύψους $5,5 εκατ. για το τέταρτο τρίμηνο και προσαρμοσμένα κέρδη EBITDA ύψους περίπου $24,0 εκατ., ανταποκρινόμενα πλήρως στις εκτιμήσεις μας για ετησιοποιημένα EBITDA ύψους περίπου $95,0 εκατ.
»Έχουμε στη διάθεσή μας συμβάσεις χρονοναύλωσης με διεθνείς εταιρείες ενέργειας για κάθε πλοίο μας, δημιουργώντας ταμειακές ροές που μπορούν να καλύψουν τις πιστωτικές διευκολύνσεις που έχουμε στη διάθεσή μας. Ως αποτέλεσμα του οικονομικού μας προφίλ, το οποίο αποσκοπεί στη μείωση του χρέους μας, με την πάροδο του χρόνου προσδοκούμε ότι θα έχουμε καλύτερη θέση για μελλοντικές πρωτοβουλίες ανάπτυξης, καθώς αναμένουμε οι παγκόσμιες αγορές LNG να συνεχίσουν την ισχυρή ανάπτυξή τους».
Η Dynagas διαχειρίζεται στόλο έξι πλοίων, συνολικής χωρητικότητας 914.100 κυβικών μέτρων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…

Παρά την αύξηση της παραγωγής από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), η Ελλάδα παραμένει σταθερά ανάμεσα στις ακριβότερες χώρες της Ευρώπης στην προημερήσια αγορά ηλεκτρικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ