
Eλεύθεροι αφέθησαν οι 8 ναυτικοί του δεξαμενόπλοιου «Happy Lady» που είχαν απαχθεί στο Καμερούν στα τέλη του περασμένου Δεκέμβρη, όπως γνωστοποίησε νωρίτερα ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ι. Πλακιωτάκης. Ο ίδιος σημείωσε χαρακτηριστικά ότι «οι συντονισμένες προσπάθειες απέδωσαν. Εύχομαι καλή επιστροφή στην πατρίδα και τις οικογένειές».
Σύμφωνα με ανεπίσημες αλλά επιβεβαιωμένες πληροφορίες των Ναυτικών Χρονικών, όλοι οι ναυτικοί είναι καλά στην υγεία τους και έτοιμοι να επιστρέψουν στις οικογένειές τους.
Υπενθυμίζεται ότι το υπό Ελληνική σημαία Δ/Ξ πλοίο «Happy Lady», το οποίο βρίσκονταν αγκυροβολημένο στο λιμάνι ”LIMBOH” στο Καμερούν, δέχθηκε ένοπλη επίθεση στις 31 Δεκεμβρίου με συνέπεια την απαγωγή οκτώ (08), εκ των είκοσι οκτώ (28) μελών του πληρώματος του.
Εξ αυτών οι πέντε (05) ήταν Έλληνες υπήκοοι, οι δύο (02) υπήκοοι Φιλιππίνων και ένας υπήκοος Ουκρανίας, ενώ από το περιστατικό τότε είχε σημειωθεί τραυματισμός ενός Έλληνα υπηκόου.
Τελευταία ενημέρωση 12:50- Η ανακοίνωση του ΥΝΑΝΠ
Τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, μετά από επιτυχή κατάληξη των διαπραγματεύσεων απελευθερώθηκαν οι οκτώ απαχθέντες ναυτικοί, μεταξύ των οποίων και πέντε Έλληνες, μέλη του πληρώματος του ελληνικού δεξαμενόπλοιου «HAPPY LADY», που είχε δεχθεί επίθεση από ένοπλους πειρατές στις 31/12/2019 ενώ βρισκόταν αγκυροβολημένο 2 ναυτικά μίλια από το λιμάνι «LIMBOH» του Καμερούν.
Πρόκειται για έναν 45χρονο πλοίαρχο, έναν 26χρονο ανθυποπλοίαρχο, έναν 40χρονο δεύτερο μηχανικό και δύο δόκιμους, 21 και 22 ετών.
Οι πέντε Έλληνες ναυτικοί είναι καλά στην υγεία τους σε ασφαλή τοποθεσία. Μετά τις απαραίτητες υγειονομικές εξετάσεις με μέριμνα της εταιρείας θα επαναπατριστούν το συντομότερο δυνατό.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το πρωί της Τετάρτης 22 Οκτωβρίου εντός του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΡΙΑΔΝΗ», κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι των Χανίων, σημειώθηκε ένα απαράδεκτο περιστατικό βιαιοπραγίας.…

Η καινοτόμος τεχνολογία συμπιεστών MOPICO της Everllence ενισχύει το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου της Λιθουανίας, εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής συμπίεσης, χωρίς εκπομπές διοξειδίου…

Η τεχνολογική καινοτομία στη ρομποτική αυτοματοποίηση εισέρχεται δυναμικά στον ναυπηγικό κλάδο, καθώς η νοτιοκορεατική Rainbow Robotics ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung Heavy…

Μια σημαντική ανακοίνωση έρχεται από τη Νότια Κορέα, όπου η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) παρουσίασε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000…

Ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία επέκτασης του υπό ναύλωση στόλου της σημείωσε πρόσφατα η QatarEnergy, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη θαλάσσια μεταφορά του καταριανού…

Την προηγούμενη εβδομάδα, η πίεση στη Ρωσία αυξήθηκε έντονα, γεγονός που μεταφράστηκε με ένα «ενιαίο μέτωπο» κυρώσεων, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ