
Η Proman Stena Bulk Ltd, μια κοινοπραξία των εταιρειών Stena Bulk και Proman Shipping, προχώρησε σε μια συμφωνία με το κινεζικό ναυπηγείο Guangzhou Shipyard International (GSI) για τη ναυπήγηση δύο τελευταίας τεχνολογίας IMOIIMeMAX δεξαμενόπλοιων χωρητικότητας 49.900 DWT τα οποία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο μεθανόλη.
Τα πλοία της σειράς IMOIIMeMAX, η οποία αναπτύχθηκε μετά από εκτεταμένες δοκιμές που πραγματοποίησαν από κοινού οι εταιρείες GSI και Stena Bulk, βρίσκονται ανάμεσα στα πλέον ενεργειακά αποδοτικά δεξαμενόπλοια μεσαίου μεγέθους που υπάρχουν σήμερα. Λαμβάνοντας υπόψη τη δέσμευση της Proman Shipping να υποστηρίξει μια πιο βιώσιμη παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, τα δύο πλοία θα διαθέτουν τελευταίας τεχνολογίας κινητήρες διπλού καυσίμου και θα μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο μεθανόλη.
Η μεθανόλη αποτελεί μια βιώσιμη και οικονομικά αποδοτική επιλογή ως εναλλακτικό καύσιμο, χαρακτηρίζεται από χαμηλές εκπομπές ενώ είναι διαθέσιμη σε περισσότερα από 100 λιμάνια παγκοσμίως. Διαθέτοντας σημαντικά πλεονεκτήματα ως προς το κόστος και την ασφάλεια σε σχέση με άλλα εναλλακτικά καύσιμα όπως το LNG, η μεθανόλη μπορεί να πετύχει τους στόχους περί μείωσης των εκπομπών του ναυτιλιακού κλάδου που έχει θέσει ο ΙΜΟ, αφού σε σύγκριση με τα συνήθη ναυτιλιακά καύσιμα προσφέρει μείωση κατά περισσότερο από 95% στις εκπομπές οξειδίων του θείου (SOx) και σωματιδίων, καθώς και μείωση κατά 60% στις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ανθυπολοχαγός (ΠΖ) του Πολεμικού Ναυτικού έχασε σήμερα, Tρίτη 29 Απριλίου, τη ζωή του κατά την διάρκεια εκπαίδευσης στην Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών. Όπως ανακοινώθηκε από…
Τις προοπτικές της Metlen παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, σε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή “Europe Early Edition” του…
Πιστή στη δέσμευσή της περί εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας για το πλήρωμά της, η Capital Group, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη ήρθε σε συμφωνία…
Οι πυροσβέστες κατάφεραν αργά χθες, Δευτέρα 28 Απριλίου, το βράδυ να θέσουν υπό έλεγχο την πυρκαγιά που μαινόταν από το Σάββατο στο κύριο λιμάνι…
Καθώς οι παραγγελίες πλοίων απομακρύνονται από τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, η Alphaliner εξετάζει τα συστήματα πρόωσης με τα οποία είναι εξοπλισμένα τα containerships του…
Προς τη σύσταση κοινοπραξίας προχωρούν οι κολοσσοί ενέργειας Sinopec της Κίνας και Saudi Aramco της Σαουδικής Αραβίας. H συμφωνία, αξίας περίπου $4 δισ., υπεγράφη…
Το ράλι των παραγγελιών containerships φθίνει, όμως δεν σταματά, με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία να εξασφαλίζουν παραγγελίες για την κατασκευή συνολικά 24 πλοίων τις τελευταίες…
Οι στρατιωτικές δαπάνες αυξήθηκαν ταχύτατα το περασμένο έτος, με ρυθμό της τάξεως του 9,4% έναντι του 2023 και διαμορφώθηκαν στα $2,72 τρισ. Ειδικότερα, ένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ