
Καθώς οδεύουμε ολοταχώς προς το 2020 ολοένα και περισσότεροι oil majors αποκαλύπτουν τα σχέδιά τους για την παραγωγή LSFO.
Πιο πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η Chevron, η οποία σύμφωνα με διεθνή μέσα έως το τέλος του γ’ τριμήνου του τρέχοντος έτους θα προσφέρει στην αγορά καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,5%.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο Reuters o Monique Vermeire, Chevron Fuels Technologist, τα εν λόγω καύσιμα θα είναι διαθέσιμα την περίοδο εκείνη για όποιες ναυτιλιακές τα επιλέξουν για τα πλοία τους, όχι ωστόσο για συνεχείς αγορές, ενώ δεν αποκάλυψε σε ποια λιμάνια θα διατίθενται.
Υπενθυμίζεται ότι όλο το προηγούμενο διάστημα και άλλοι oil majors έχουν γνωστοποιήσει τα σχέδια τους ενόψει 2020. Πιο συγκεκριμένα τον περασμένο Μάρτιο η BP ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει αποθειωμένα καύσιμα σε λιμάνια της Ευρώπης, της Κίνας, της Σιγκαπούρης, της Αυστραλίας, του Ομάν, του Χονγκ Κονγκ, του Σιάτλ και του Παναμά.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι Total, Shell, ExxonMobil, ενώ και η Petrobras λίγες μέρες πριν αποκάλυψε ότι προετοιμάζει τα διυλιστήριά της για την παραγωγή LSFO.
Επιπλέον η κρατική κινεζική πετρελαϊκή εταιρεία Sinopec έχει θέσει στόχο έως το 2020 να παράξει 10 εκατ. τόνους καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο προκειμένου να μπορέσει να ανταποκριθεί στην διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση για τα συγκεκριμένα καύσιμα ενόψει εφαρμογής του Sulphur Cap 2020.
Εφόσον επιτευχθεί ο στόχος της Sinopec για το 2020, τότε έως το 2023 η παραγωγή καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο της εταιρείας εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 15 εκατ. τόνους.
Σύμφωνα με διεθνή μέσα ενημέρωσης, από τον Ιανουάριο του 2020 η Sinopec θα ξεκινήσει να προμηθεύει όλους τους μεγάλους λιμένες της Κίνας με καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, με την κινεζική πετρελαϊκή εταιρεία να υποστηρίζει ότι εφόσον επιτευχθεί ο στόχος που έχει θέσει τότε θα συμβάλλει σε μείωση των εκπομπών οξειδίων του θείου κατά 600.000 τόνους ετησίως.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ