
Οι περιβαλλοντικές προκλήσεις και η κυβερνοασφάλεια αποτέλεσαν τα ζητήματα πάνω στα οποία επικεντρώθηκε η Marine Technical Committee του Bureau Veritas στον Πειραιά κατά τη διάρκεια της 29ης συνάντησής της, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 14 Νοεμβρίου στον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος.
Παρόντες ήταν ο κ. Γιώργος Ανδρεάδης, Marine Chief Executive του Bureau Veritas στην Ελλάδα, ο κ. Αντώνης Φαράκλας, Managing Director της Chartworld Shipping Corporation και πάνω από τριάντα μέλη της Marine Technical Committee.
Στο πλαίσιο της συνάντησης ο κ. Β. Σταματόπουλος, Bureau Veritas Verifuel’s Business Development Manager, SE Europe, επεσήμανε τις προκλήσεις για την χρήση εναλλακτικών καυσίμων στα πλοία ενόψει sulphur cap 2020 και τι θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι πλοιοκτήτες προκειμένου να προετοιμαστούν.
Με τη σειρά του ο κ. Βασίλης Δημουλάς, Technology and Innovation Manager Greece, Cyprus & Malta του Bureau Veritas, ανέπτυξε το ζήτημα τοποθέτησης scrubbers στα πλοία, επισημαίνοντας ότι ο γαλλικός νηογνώμονας διαθέτει σημαντική εμπειρία στο κομμάτι αυτό και είναι σε θέση να παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη στις ναυτιλιακές εταιρείες καθώς και υπηρεσίες επιθεώρησης κατά τη διάρκεια των εργασιών εγκατάστασης scrubbers στα πλοία. Ο ίδιος μαζί με τον κ. Γιώργο- Παύλο Περαντζάκη, Managing Director της Naftomar Shipping & Trading Co Ltd., συζήτησαν για ένα ακόμη σημαντικό ζήτημα που αντιμετωπίζει η ναυτιλία, τις κυβερνοεπιθέσεις.
Στην συνέχεια ο κ. Ιωάννης Κοκαράκης, Technology & Business Development Director of Hellenic, Black Sea and Adriatic Zone του Bureau Veritas, αναφέρθηκε στο ζήτημα των συστημάτων διαχείρισης θαλασσίου έρματος (BWTs), παρέχοντας μία επισκόπηση αναφορικά με τις διάφορες τεχνολογίες που αφορούν αυτό το κομμάτι.
Από τη μεριά του ο κ. Ανδρεάδης στο πλαίσιο της εκδήλωσης δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι στις συναντήσεις της Marine Technical Committee είναι δυνατή η ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων μεταξύ εκπροσωπών της ευρύτερης ναυτιλιακής βιομηχανίας, γεγονός που ενισχύει την εξέλιξη της συνεργασίας μεταξύ του Bureau Veritas και της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ