
Οι περιβαλλοντικές προκλήσεις και η κυβερνοασφάλεια αποτέλεσαν τα ζητήματα πάνω στα οποία επικεντρώθηκε η Marine Technical Committee του Bureau Veritas στον Πειραιά κατά τη διάρκεια της 29ης συνάντησής της, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 14 Νοεμβρίου στον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος.
Παρόντες ήταν ο κ. Γιώργος Ανδρεάδης, Marine Chief Executive του Bureau Veritas στην Ελλάδα, ο κ. Αντώνης Φαράκλας, Managing Director της Chartworld Shipping Corporation και πάνω από τριάντα μέλη της Marine Technical Committee.
Στο πλαίσιο της συνάντησης ο κ. Β. Σταματόπουλος, Bureau Veritas Verifuel’s Business Development Manager, SE Europe, επεσήμανε τις προκλήσεις για την χρήση εναλλακτικών καυσίμων στα πλοία ενόψει sulphur cap 2020 και τι θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι πλοιοκτήτες προκειμένου να προετοιμαστούν.
Με τη σειρά του ο κ. Βασίλης Δημουλάς, Technology and Innovation Manager Greece, Cyprus & Malta του Bureau Veritas, ανέπτυξε το ζήτημα τοποθέτησης scrubbers στα πλοία, επισημαίνοντας ότι ο γαλλικός νηογνώμονας διαθέτει σημαντική εμπειρία στο κομμάτι αυτό και είναι σε θέση να παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη στις ναυτιλιακές εταιρείες καθώς και υπηρεσίες επιθεώρησης κατά τη διάρκεια των εργασιών εγκατάστασης scrubbers στα πλοία. Ο ίδιος μαζί με τον κ. Γιώργο- Παύλο Περαντζάκη, Managing Director της Naftomar Shipping & Trading Co Ltd., συζήτησαν για ένα ακόμη σημαντικό ζήτημα που αντιμετωπίζει η ναυτιλία, τις κυβερνοεπιθέσεις.
Στην συνέχεια ο κ. Ιωάννης Κοκαράκης, Technology & Business Development Director of Hellenic, Black Sea and Adriatic Zone του Bureau Veritas, αναφέρθηκε στο ζήτημα των συστημάτων διαχείρισης θαλασσίου έρματος (BWTs), παρέχοντας μία επισκόπηση αναφορικά με τις διάφορες τεχνολογίες που αφορούν αυτό το κομμάτι.
Από τη μεριά του ο κ. Ανδρεάδης στο πλαίσιο της εκδήλωσης δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι στις συναντήσεις της Marine Technical Committee είναι δυνατή η ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων μεταξύ εκπροσωπών της ευρύτερης ναυτιλιακής βιομηχανίας, γεγονός που ενισχύει την εξέλιξη της συνεργασίας μεταξύ του Bureau Veritas και της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ