
Ο όμιλος Zeaborn Shipping GmbH & Co. KG, με έδρα την Βρέμη, προχωρά στην απόκτηση του 100% των μετοχών της γερμανικής ναυτιλιακής E.R. Schiffahrt GmbH & Cie. KG, όπως ανακοίνωσε με επίσημο δελτίο Τύπου η τελευταία. Η εξαγορά θα έχει αναδρομική ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2018. Μαζί με την E.R. Schiffahrt υπό τον έλεγχο του ομίλου Zeaborn περνά η εταιρεία παροχής ναυλομεσιτικών υπηρεσιών Harper Petersen & Co. καθώς και η Rickmers Shipmanagement.
Η E.R. Schiffahrt ιδρύθηκε το 1998 στο Αμβούργο από τον Erck Rickmers, Γερμανό επιχειρηματία που έχει διατελέσει και βουλευτής εκπροσωπώντας το Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα της Γερμανίας. Υπό την διαχείρισή της η E.R. Schiffahrt έχει 78 πλοία. Συγκεκριμένα ο υπό την διαχείρισή της στόλος αποτελείται από 17 bulk carriers (9 Supramax, 6 Capesize και 2 Newcastlemax) καθώς και από 61 containerships (30 post-Panamax, 20 sub-Panamax, 5 Panamax, 3 ULCS και 3 feeder).
Η απόκτηση της E.R. Schiffahrt υπόκειται στην έγκριση των αντιμονοπωλιακών αρχών της Γερμανίας.
Με την εξαγορά της E.R. Schiffahrt ο όμιλος Zeaborn θα έχει αποκτήσει τα αναγκαία μεγέθη για να αντιμετωπίσει τον διεθνή ανταγωνισμό αλλά και για να μπορέσει να προσφέρει διευρυμένες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες διαχείρισης πλοίων σε παγκόσμιο επίπεδο. Συνολικά ο υπό διαχείριση στόλος του Ομίλου, μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, θα φτάνει τα 165 πλοία (container ships, bulk carriers και multipurpose vessels).
Η έδρα του ομίλου θα παραμείνει στο Αμβούργο, ενώ το ανθρώπινο δυναμικό του θα περιλαμβάνει σχεδόν 5.400 εργαζομένους, παγκοσμίως, με κύρια hubs να αποτελούν το Αμβούργο, η Σιγκαπούρη αλλά και η Μανίλα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/SHERWIN
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…

Η τιμή του χρυσού έφθασε σήμερα στις αγορές της Ασίας τα 4.383,76 δολάρια ανά ουγγιά (31,10 γραμμάρια), ξεπερνώντας το προηγούμενο ιστορικό υψηλό που είχε…

Η μεταβλητότητα, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Drewry, θα αποτελέσει τον κανόνα για τη ναυλαγορά των LPG carriers το 2026. Ο στόλος των gas carriers…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ