
Ο δανέζικος κολοσσός Α.Ρ. Møller-Mærsk ανακοίνωσε πως από σήμερα Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017 ξεκινά «το κοινό ταξίδι» με την Hamburg Süd, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας των δύο brands σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η Ane Mærsk Mc-Kinney Uggla, Πρόεδρος του A.P. Møller Foundation, «καλωσόρισε» τους νέους συναδέλφους της Hamburg Süd στους κόλπους του δανέζικου κολοσσού, σημειώνοντας ότι «μας κάνει υπερήφανους» αυτή η εξέλιξη με δεδομένη τη μεγάλη ιστορία της γερμανικής ναυτιλιακής.
Από την πλευρά του ο Søren Skou, Διευθύνων Σύμβουλος της Α.Ρ. Møller-Mærsk δήλωσε ότι με την ολοκλήρωση της εξαγοράς «έχουμε φτάσει σε ένα σημαντικό ορόσημο στην στρατηγική μας να γίνουμε μια ολοκληρωμένη εταιρεία logistics και μεταφορών με βιώσιμη ανάπτυξη».
Την πρόθεσή της να αποκτήσει την Hamburg Süd η Mærsk Line την είχε δημοσιοποιήσει την 1η Δεκεμβρίου 2016. Από τότε ξεκίνησε μία μακρά διαδικασία λήψης εγκρίσεων από τις Αρχές Ανταγωνισμού σε 23 χώρες. Στις 28 Νοεμβρίου δόθηκε και το τελευταίο «πράσινο φως» από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Νότιας Κορέας.
Με βάση τις εκτιμήσεις της Mærsk από την εξαγορά της Hamburg Süd αναμένεται να προκύψουν ετήσιες συνέργειες της τάξης των 350-400 εκατ. δολαρίων, αρχής γενομένης από το 2019.
Πλέον ο κοινός στόλος Mærsk και Hamburg Süd θα αποτελείται από συνολικά 773 ιδιόκτητα και ναυλωμένα πλοία, με μεταφορική ικανότητα 4,15 εκατομμυρίων TEUs και με παγκόσμιο μερίδιο αγοράς, σύμφωνα με την Alphaliner, να φτάνει στο 19,3%.
Η τιμή απόκτησης της Hamburg Süd άγγιξε τα € 3,7 δις.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/INGO WAGNER
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ