
Ο δανέζικος κολοσσός Α.Ρ. Møller-Mærsk ανακοίνωσε πως από σήμερα Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017 ξεκινά «το κοινό ταξίδι» με την Hamburg Süd, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας των δύο brands σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η Ane Mærsk Mc-Kinney Uggla, Πρόεδρος του A.P. Møller Foundation, «καλωσόρισε» τους νέους συναδέλφους της Hamburg Süd στους κόλπους του δανέζικου κολοσσού, σημειώνοντας ότι «μας κάνει υπερήφανους» αυτή η εξέλιξη με δεδομένη τη μεγάλη ιστορία της γερμανικής ναυτιλιακής.
Από την πλευρά του ο Søren Skou, Διευθύνων Σύμβουλος της Α.Ρ. Møller-Mærsk δήλωσε ότι με την ολοκλήρωση της εξαγοράς «έχουμε φτάσει σε ένα σημαντικό ορόσημο στην στρατηγική μας να γίνουμε μια ολοκληρωμένη εταιρεία logistics και μεταφορών με βιώσιμη ανάπτυξη».
Την πρόθεσή της να αποκτήσει την Hamburg Süd η Mærsk Line την είχε δημοσιοποιήσει την 1η Δεκεμβρίου 2016. Από τότε ξεκίνησε μία μακρά διαδικασία λήψης εγκρίσεων από τις Αρχές Ανταγωνισμού σε 23 χώρες. Στις 28 Νοεμβρίου δόθηκε και το τελευταίο «πράσινο φως» από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Νότιας Κορέας.
Με βάση τις εκτιμήσεις της Mærsk από την εξαγορά της Hamburg Süd αναμένεται να προκύψουν ετήσιες συνέργειες της τάξης των 350-400 εκατ. δολαρίων, αρχής γενομένης από το 2019.
Πλέον ο κοινός στόλος Mærsk και Hamburg Süd θα αποτελείται από συνολικά 773 ιδιόκτητα και ναυλωμένα πλοία, με μεταφορική ικανότητα 4,15 εκατομμυρίων TEUs και με παγκόσμιο μερίδιο αγοράς, σύμφωνα με την Alphaliner, να φτάνει στο 19,3%.
Η τιμή απόκτησης της Hamburg Süd άγγιξε τα € 3,7 δις.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/INGO WAGNER
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Περίπου 1.000 πτήσεις ματαιώθηκαν κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, στη Γαλλία την Παρασκευή 4 Ιουλίου. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι…
Η αξιοποίηση μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (Uncrewed Surface Vessels – USVs) και τηλεχειριζόμενων υποβρύχιων οχημάτων (Remotely Operated Vehicles – ROVs) ανοίγει νέους ορίζοντες στην…
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ