
Η Διοίκηση της ΠΝΟ κατά τη σημερινή συνεδρίασή της αποφάσισε την πραγματοποίηση 48ωρης πανελλαδικής απεργίας των πληρωμάτων σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, στην οποία ενέταξε και την εξαγγελθείσα 24ωρη απεργία της Γ.Σ.Ε.Ε., με έναρξη την 00.01 ώρα της 16-5-017, ημέρα Τρίτη, και λήξη την 24.00 ώρα της 17-5-2017, ημέρα Τετάρτη, με προοπτική κλιμάκωσης.
Το διεκδικητικό πλαίσιο της απεργίας της ΠΝΟ περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα παρακάτω αιτήματα:
1. Επαναφορά των εργασιακών και κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων των ναυτεργατών στο προ των τριών Μνημονίων καθεστώς και πλήρη εξαίρεση από το Ν. 4387/16.
2. Άμεση αντιμετώπιση της όξυνσης της ανεργίας στους Έλληνες ναυτεργάτες και καταπολέμηση της λεγόμενης «μαύρης» ανασφάλιστης εργασίας.
3. Συνθέσεις των πληρωμάτων των πλοίων της ακτοπλοΐας και των πλοίων Ελλάδας – Ιταλίας -Ειδικές συνθέσεις.
4. Αναστολή του Άρθρου 29 του Ν. 4150/2013 περί μειωμένων συνθέσεων στα πλοία της Ακτοπλοΐας.
5. Υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για όλες τις κατηγορίες πλοίων για το 2017.
6. Εφαρμογή των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και της κείμενης νομοθεσίας.
7. Άμεση διόρθωση της ρύθμισης (άρθρο 6 παρ. 1) του Κανονισμού, με την υπ΄αριθμ. 3522.2/08/2013/28-6-2013 κοινή Υπουργική Απόφαση.
8. Αποκατάσταση της άδικης φορολόγησης των Ελλήνων ναυτεργατών
9. Ειδικά σε ό,τι αφορά τον Ν. 4387/2016, απαιτείται η πλήρης απεμπλοκή των ναυτεργατών από τις διατάξεις του, η αντιστοίχιση των ετών ναυτικής υπηρεσίας με τα έτη υπηρεσίας των εργαζομένων στην ξηρά, η καταβολή των εφάπαξ των ναυτεργατών και η παραμονή στο ΝΑΤ της ακίνητης περιουσίας του
10. Επαναφορά των παροχών του Οίκου Ναύτου προς τους ναυτεργάτες
11. Εξεύρεση ικανοποιητικής λύσης για το θέμα της στέγασης των Υπηρεσιών του ΓΕΝΕ.
12. Διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα της Ναυτικής Εκπαίδευσης
13. Άμεση υλοποίηση της εξόφλησης των δεδουλευμένων αποδοχών πολλών μηνών στα πληρώματα επιβατηγών πλοίων, και γενικότερα των πλοίων της Ακτοπλοΐας όπου εξακολουθούν να υπάρχουν εκκρεμότητες στην εξόφληση των δεδουλευμένων αποδοχών.
Στην ανακοίνωσή της η ΠΝΟ καλεί «τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Υπουργούς και τα εμπλεκόμενα Όργανα της Πολιτείας» να εξετάσουν τα αιτήματά της και να προχωρήσουν στην επίλυσή τους.
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ