
Η ECSA υποστηρίζει ενεργά και συμμετέχει στην εκστρατεία 28 ακόμα ευρωπαϊκών οργανισμών, οι οποίοι επικουρούν ή εκπροσωπούν κλάδους ευρωπαϊκών μεταφορών, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται φορείς ή/και χρήστες των θαλάσσιων μεταφορών, των εσωτερικών πλωτών μεταφορών, των σιδηροδρόμων και των αερομεταφορών, και οι οποίοι καλούν Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και Συμβούλιο να αυξήσουν τον προϋπολογισμό ως προς την χρηματοδότηση των έργων για τις μεταφορές στην επερχόμενη αναθεώρηση του πολυετούς δημοσιονομικού πλαισίου της ΕΕ.
Ο Γενικός Γραμματέας του ECSA κ. Patrick Verhoeven δήλωσε σχετικά με το ζήτημα «Η αποτελεσματική μεταφορά ανθρώπων και εμπορευμάτων είναι ζωτικής σημασίας για την διατήρηση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας της ΕΕ. Η οικονομική ανάπτυξη και η απασχόληση όλων των ευρωπαϊκών βιομηχανιών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την καλή λειτουργία του τομέα των μεταφορών. Γι’ αυτό πρέπει να εξασφαλιστεί η ολοκλήρωση του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών με την αύξηση του προϋπολογισμού της ΕΕ για τις μεταφορές. Οι Ευρωπαίοι πολίτες, οι εταιρείες μεταφορών και οι φορτωτές απαιτούν πλέον όλο και πιο πολύ ένα ασφαλές, αξιόπιστο, αποτελεσματικό, πράσινο πλαίσιο δράσης για όλους τους κλάδους της μεταφορικής αλυσίδας. Αυτό μπορεί να γίνει εφικτό μόνο με τον εκσυγχρονισμό του τομέα. Κατ’ αρχάς, πρέπει να βελτιώσουμε τις υπάρχουσες υποδομές και να υποστηρίξουμε την κατασκευή νέων έργων, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε την αυξανόμενη ζήτηση στο διεθνές εμπόριο. Επίσης πρέπει να εξασφαλισθεί η σωστή και πλήρης χρήση των δυνατοτήτων που προσφέρουν πλέον οι ψηφιακές τεχνολογίες. Τρίτον, θα πρέπει να επενδύσουμε σε πιο πράσινες μεταφορές».
Κατά την ECSA, η πολιτική της ΕΕ ως προς το Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών δικαίως έχει ως στόχο να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία της υποδομής των μεταφορών στην Ευρώπη, ως βασική, μάλιστα, προτεραιότητα για την ανταγωνιστικότητα και την ευημερία των κρατών μελών. Για να γίνει αυτό το σχέδιο πραγματικότητα, σύμφωνα με την άποψη των φορέων που εμπλέκονται στη συνεργασία, απαραίτητη είναι η αύξηση του προϋπολογισμού για έργα μεταφορών αλλά και η άμεση εξασφάλιση των αναγκαίων κονδυλίων που θα επιτρέψουν την υποστήριξη της αλυσίδας του εμπορίου.
Μπορείτε να διαβάσετε το φυλλάδιο της εκστρατείας που τιτλοφορείται «Περισσότερα κονδύλια της ΕΕ για τις μεταφορές» εδώ.
Φωτό: flickr.com/Shane Valle
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ