
Η ECSA υποστηρίζει ενεργά και συμμετέχει στην εκστρατεία 28 ακόμα ευρωπαϊκών οργανισμών, οι οποίοι επικουρούν ή εκπροσωπούν κλάδους ευρωπαϊκών μεταφορών, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται φορείς ή/και χρήστες των θαλάσσιων μεταφορών, των εσωτερικών πλωτών μεταφορών, των σιδηροδρόμων και των αερομεταφορών, και οι οποίοι καλούν Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και Συμβούλιο να αυξήσουν τον προϋπολογισμό ως προς την χρηματοδότηση των έργων για τις μεταφορές στην επερχόμενη αναθεώρηση του πολυετούς δημοσιονομικού πλαισίου της ΕΕ.
Ο Γενικός Γραμματέας του ECSA κ. Patrick Verhoeven δήλωσε σχετικά με το ζήτημα «Η αποτελεσματική μεταφορά ανθρώπων και εμπορευμάτων είναι ζωτικής σημασίας για την διατήρηση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας της ΕΕ. Η οικονομική ανάπτυξη και η απασχόληση όλων των ευρωπαϊκών βιομηχανιών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την καλή λειτουργία του τομέα των μεταφορών. Γι’ αυτό πρέπει να εξασφαλιστεί η ολοκλήρωση του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών με την αύξηση του προϋπολογισμού της ΕΕ για τις μεταφορές. Οι Ευρωπαίοι πολίτες, οι εταιρείες μεταφορών και οι φορτωτές απαιτούν πλέον όλο και πιο πολύ ένα ασφαλές, αξιόπιστο, αποτελεσματικό, πράσινο πλαίσιο δράσης για όλους τους κλάδους της μεταφορικής αλυσίδας. Αυτό μπορεί να γίνει εφικτό μόνο με τον εκσυγχρονισμό του τομέα. Κατ’ αρχάς, πρέπει να βελτιώσουμε τις υπάρχουσες υποδομές και να υποστηρίξουμε την κατασκευή νέων έργων, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε την αυξανόμενη ζήτηση στο διεθνές εμπόριο. Επίσης πρέπει να εξασφαλισθεί η σωστή και πλήρης χρήση των δυνατοτήτων που προσφέρουν πλέον οι ψηφιακές τεχνολογίες. Τρίτον, θα πρέπει να επενδύσουμε σε πιο πράσινες μεταφορές».
Κατά την ECSA, η πολιτική της ΕΕ ως προς το Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών δικαίως έχει ως στόχο να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία της υποδομής των μεταφορών στην Ευρώπη, ως βασική, μάλιστα, προτεραιότητα για την ανταγωνιστικότητα και την ευημερία των κρατών μελών. Για να γίνει αυτό το σχέδιο πραγματικότητα, σύμφωνα με την άποψη των φορέων που εμπλέκονται στη συνεργασία, απαραίτητη είναι η αύξηση του προϋπολογισμού για έργα μεταφορών αλλά και η άμεση εξασφάλιση των αναγκαίων κονδυλίων που θα επιτρέψουν την υποστήριξη της αλυσίδας του εμπορίου.
Μπορείτε να διαβάσετε το φυλλάδιο της εκστρατείας που τιτλοφορείται «Περισσότερα κονδύλια της ΕΕ για τις μεταφορές» εδώ.
Φωτό: flickr.com/Shane Valle
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Καθώς η σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας στο ναυτιλιακό στερέωμα κλιμακώνεται ραγδαία, με τις δύο υπερδυνάμεις να επιβάλλουν αμοιβαία λιμενικά τέλη, το Πεκίνο εξαπολύει πυρά ακόμα και…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Οι παραλαβές σύγχρονων και τεχνολογικά προηγμένων δεξαμενόπλοιων συνεχίζονται για τις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, με τη Pantheon Tankers Management LTD, συμφερόντων της κ. Άννας Αγγελικούση…
Η ταχεία πρόοδος της θαλάσσιας ρομποτικής και των αυτόνομων πλοίων αλλάζει ριζικά το μέλλον της ναυτιλίας, συνδυάζοντας τεχνητή νοημοσύνη, απομακρυσμένο έλεγχο και ενεργειακή αποδοτικότητα.…
Πάνω από έναν χρόνο μετά την έναρξη της νέας θητείας της ΕΕ, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν δει ελάχιστες ενέργειες για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας,…
Ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας 2% τόσο για εφέτος όσο και για το 2026, έναντι 2,3% το 2024, προβλέπει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ