
Στις αρχές Μαΐου εντοπίσθηκε σε ακτή της Λιβερίας ένα εγκαταλελειμμένο δεξαμενόπλοιο, το Tamaya 1, δημιουργώντας εύλογα ερωτήματα για την τύχη του πληρώματος αλλά και για το πως κατέληξε εκεί. Στο πλοίο μήκους 63 μέτρων και με σημαία Παναμά δεν βρισκόταν κανένα μέλος του πληρώματος, ενώ έλειπε και η σωσίβια λέμβος.
Τελικά ο ιδιοκτήτης του πλοίου βρέθηκε πριν από λίγες ημέρες. Πρόκειται για τον Robert M. Saigba, ο οποίος συναντήθηκε στις 13 Μαΐου με τις τοπικές αρχές της Λιβερίας και ανακοίνωσε πως το δεξαμενόπλοιο του ανήκει.
Σχετικά με τις συνθήκες που οδήγησαν το πλοίο να προσαράξει χωρίς πλήρωμα σε παραλία κοντά στο Robertsport της Λιβερίας, ανέφερε πως το πλοίο είχε ξεκινήσει το ταξίδι του από το Ντακάρ, την πρωτεύουσα της Σενεγάλης στις 22 Απριλίου. Αλλά κατά την διάρκεια του ταξιδιού του προς τη Νιγηρία λόγω μηχανικής βλάβης κατέστη ακυβέρνητο, ενώ ο πλοίαρχος θεώρησε ότι ο κίνδυνος να βυθιστεί ήταν άμεσος και μεγάλος.
Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του πλοίου, το πλήρωμα χρησιμοποίησε για την διάσωσή του την σωσίβια λέμβο, μέχρι που εντοπίστηκε και περισυνελέχθη από ένα αλιευτικό σκάφος. Η σωσίβια λέμβος βρέθηκε κοντά στην παραθαλάσσια πόλη της Εντίνα στη Λιβερία. 125 μίλια μακρυά από το σημείο που προσάραξε το Tamaya 1.
Οι τοπικές αρχές του Robertsport εξετάζουν τόσο τον ιδιοκτήτη του δεξαμενόπλοιου όσο και δύο μέλη του πληρώματος, που τον συνοδεύουν, για να διαλευκάνουν πλήρως την υπόθεση.
Στο βίντεο που ακολουθεί, από το επίσημο κανάλι της «The Telegraph» στο YouTube, μπορείτε να δείτε εικόνες από το πλοίο Tamaya 1, όπως αυτό βρέθηκε προσαραγμένο στην παραλία του Robertsport.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=0MRisXtCWZo
Φωτό: www.youtube.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ