
Η Etihad Airways είναι η νικήτρια του διαγωνισμού «Passenger Service Award» που διοργάνωσε το κορυφαίο μηνιαίο περιοδικό Air Transport World για το 2012.
Οι συντάκτες του κορυφαίου μηνιαίου περιοδικού για την παγκόσμια αγορά αερογραμμών, βράβευσαν την Etihad Airways για «την άριστη εξυπηρέτηση πελατών καθώς και για τις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε όλες τις θέσεις».
Σύμφωνα με τους συντάκτες, η Etihad Airways διατηρεί μία γνήσια φιλοσοφία εξυπηρέτησης, που συνδυάζει υψηλού επιπέδου φιλοξενία και άνεση, ενώ το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας αποτελείται από περισσότερες από 120 διαφορετικές εθνικότητες.
«Η Etihad και η υπεροχή στην εξυπηρέτηση συμβαδίζουν. Αυτό που είναι πραγματικά αξιοσημείωτο είναι πως η εταιρεία έχει καταφέρει όχι μόνο να διατηρήσει το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών της αλλά να το αναπτύξει με εντυπωσιακούς ρυθμούς.» σημείωσε ο αρχισυντάκτης, Geoffrey Thomas.
«Η δημιουργία της υπηρεσίας “inspired service”, αποτέλεσμα της στρατηγικής κίνησης του James Hogan, Πρόεδρου και Γενικού Διευθυντή της Etihad Airways, αποτελεί σημείο αναφοράς όχι μόνο συγκριτικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες άλλων αεροπορικών εταιρειών αλλά και ξενοδοχείων 5 αστέρων και εκλεπτυσμένων εστιατόριων.»
«Έτσι η Etihad Airways ακολουθεί μία λιγότερο προβλέψιμη πορεία την οποία δύσκολα θα μπορέσουν οι ανταγωνιστές της να ακολουθήσουν.»
«Η κουλτούρα της υψηλού επιπέδου παροχής υπηρεσιών δεν περιορίζεται στην εν πτήση εξυπηρέτηση αλλά αγγίζει κάθε πτυχή της λειτουργίας της εταιρείας» σχολίασε σχετικά ο κος Hogan, Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Etihad Airways.
Επίσης συμπλήρωσε πως: «Η βράβευση αυτή είναι ένας υπέροχος τρόπος να ξεκινήσει το 2012, το πιο σημαντικό έτος στην ιστορία της εταιρείας.»
Και συνέχισε: «Φέτος θα πετύχουμε βιώσιμη κερδοφορία προσφέροντας ένα προϊόν το οποίο είναι το καλύτερο στον κόσμο».
«Η κουλτούρα μας στην εξυπηρέτηση αντιπροσωπεύει την αποφασιστικότητα μας να ανταμείβουμε όλους μας τους επιβάτες μας με μία πλούσια ταξιδιωτική εμπειρία όταν επιλέγουν να πετάξουν μαζί μας».
«Στους προσεχείς μήνες και χρόνια θα συνεχίσουμε να θέτουμε ακόμα ψηλότερα τον πήχη καθώς βρίσκουμε καινοτόμους τρόπους για να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την επίγεια και εναέρια εξυπηρέτηση των επισκεπτών μας» συμπλήρωσε ο κ. Hogan.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία για την Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ, αντιδρώντας στο νέο εργασιακό νομοσχέδιο. Η συγκέντρωση στην Αθήνα θα γίνει στις…
Η απεργία των λιμενεργατών στο λιμάνι του Ρότερνταμ, μετά το αίτημα τους για υψηλότερους μισθούς ανεστάλη προσωρινά σήμερα 13 Οκτωβρίου, μετά από νομικές ενέργειες,…
Ανάμεικτα είναι τα συναισθήματα που απορρέουν από την αναθεώρηση των προβλέψεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ) για την ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου. Συγκεκριμένα, βάσει…
Η εμπορική διαμάχη μεταξύ της Κίνας και του αυστραλιανού μεταλλευτικού κολοσσού BHP, σε συνδυασμό με τις δασμολογικές τριβές που θολώνουν τις πωλήσεις των αμερικανικών…
Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται στην…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας αναμένει με αγωνία τις αποφάσεις που θα ληφθούν το διάστημα 14-17 Οκτωβρίου στη συνεδρίαση της MEPC, αναφορικά με το…
Ως μοχλό ανάπτυξης που τροφοδοτεί το μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον για το λιμάνι του Λαυρίου, χαρακτήρισε ο Γιώργος Βακόνδιος, διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου…
Για το πρώτο της κλιματικά ουδέτερο ταξίδι με 100% προηγμένο βιοκαύσιμο ετοιμάζεται η νορβηγική εταιρεία Hurtigruten. Στις 29 Οκτωβρίου 2025, το υβριδικό πλοίο «MS…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ