Η διακίνηση σιδηρομεταλλεύματος μοχλός ανάπτυξης για τα ινδικά λιμάνια

Η διακίνηση σιδηρομεταλλεύματος μοχλός ανάπτυξης για τα ινδικά λιμάνια

104
Η διακίνηση σιδηρομεταλλεύματος μοχλός ανάπτυξης για τα ινδικά λιμάνια

Εντυπωσιακή αύξηση έχει σημειωθεί στη διακίνηση φορτίων  σιδηρομεταλλεύματος από και προς τα μεγάλα λιμάνια της Ινδίας. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ Απριλίου και Δεκεμβρίου 2016 καταγράφηκε αύξηση 154% (σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2015) στη διακίνηση φορτίων σιδηρομεταλλεύματος στους λιμένες της Ινδικής χερσονήσου.

Αναλυτικά, από το λιμάνι Mormugao (που βρίσκεται στις νότιες ακτές της Ινδίας) διακινήθηκαν 9,34 εκατομμύρια τόνοι σιδηρομεταλλεύματος, όταν το 2015 είχαν διακινηθεί μόλις 1,49 εκατομμύρια. Πρόκειται για εντυπωσιακή αύξηση που αγγίζει σχεδόν το 500%.

Άλλα μεγάλα λιμάνια της ανατολικής ακτής της Ινδίας, όπως το Paradip και το Visakhapatnam, παρουσίασαν, επίσης, σημαντική αύξηση της τάξεως του 18% και 9% αντίστοιχα. Πέρα από τα φορτία σιδηρομεταλλεύματος, από τα μεγάλα λιμάνια της Ινδίας διακινήθηκαν κατά το 2016 αυξημένες ποσότητες και υγρών φορτίων και συγκεκριμένα αργό πετρέλαιο, LNG και LPG.

Αντιθέτως, τα φορτία κατεργασμένων και ακατέργαστων λιπασμάτων που διακινήθηκαν από τα μεγάλα λιμάνια της Ινδίας σημείωσαν μείωση 18% και 5% αντίστοιχα. Μείωση καταγράφηκε και στη διακίνηση φορτίων άνθρακα (-8,98%) και κωκ (-1,81%).

Να σημειωθεί πως τα τελευταία χρόνια, έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικές επενδύσεις στην Ινδία με στόχο την περαιτέρω ανάδειξή της σε μια από τις μεγαλύτερες παραγωγούς σιδηρομεταλλεύματος, σε παγκόσμιο επίπεδο.

 

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.