Προσεχώς «καταρράκτης» παραδόσεων νεότευκτων πλοίων

Προσεχώς «καταρράκτης» παραδόσεων νεότευκτων πλοίων

181
Προσεχώς «καταρράκτης» παραδόσεων νεότευκτων πλοίων

Έκρηξη στην παραγωγή των διεθνών ναυπηγείων εκτιμάται πως θα λάβει χώρα τα ερχόμενα δύο έτη, καθώς το μπαράζ των παραγγελιών που σημειώθηκε τα πανδημικά έτη θα μετουσιωθεί σε νέα πλοία στα ύδατα.

Ειδικότερα, έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons κάνει λόγο για πλοία χωρητικότητας 40 εκατ. CGTs τα έτη 2024 και 2025. Μάλιστα, μεγάλο μέρος της ναυπηγικής παραγωγής αναμένεται να έλθει από τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, παρά την αδιαμφισβήτητη πρωτοκαθεδρία της Κίνας το 2023.

Το 2023, η Κίνα παρέδωσε το 50% των πλοίων που παραδόθηκαν σε όρους CGTs, με τη Νότια Κορέα να ακολουθεί με ποσοστό 26% και την Ιαπωνία με 14%. Σε κάθε περίπτωση, όπως σημειώνει η Clarksons, η Νότια Κορέα διατήρησε τα ηνία στην αγορά όπου ειδικεύεται, δηλαδή τα υγραεριοφόρα, και δη τα LNG carriers, παραδίδοντας το 83% των παραγγελιών για LNGCs.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.