Ενόψει των προσεχών εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, ο ΣΕΒ καταθέτει στο δημόσιο διάλογο τους προβληματισμούς, τις προτάσεις και τις προτεραιότητες της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας για την επόμενη περίοδο 2024-2029.
Όπως τονίζεται στη σχετική έκδοση, είναι επιτακτική η ανάγκη να απαντήσουμε στο πώς η Ευρώπη μπορεί να αλλάξει πορεία, ώστε να αντιμετωπιστεί το αυξανόμενο έλλειμα ανταγωνιστικότητας και να ενισχυθεί η αναπτυξιακή της δυναμική με ορίζοντα το 2030. Είναι ενδεικτικό ότι ενώ σε όρους αγοραστικής δύναμης, η οικονομία της ΕΕ το 2008 ήταν 5,8% ισχυρότερη των ΗΠΑ, το 2022 η αμερικάνικη οικονομία είναι ισχυρότερη της ΕΕ κατά 4,7%.
Στις Ευρωεκλογές αναδεικνύεται η ανάγκη για ένα σαφές μήνυμα αλλαγής πλεύσης για:
Η κατεύθυνση προς το 2030
Όπως επισημαίνεται στην έκδοση σε μια περίοδο, με έντονες γεωπολιτικές προκλήσεις, η επιτυχία της κοινής ευρωπαϊκής προσπάθειας εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από το πώς θα ενισχύσουμε πέντε κύριους πυλώνες του ευρωπαϊκού οικοδομήματος, και ειδικότερα:
Ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΒ Δρ. Γιώργος Ξηρογιάννης επισήμανε σχετικά: «Η ανθεκτικότητα της εγχώριας βιομηχανίας στις κρίσεις, οι μεταρρυθμίσεις της Πολιτείας και η εμπιστοσύνη των επενδυτών αποτελούν πηγές αισιοδοξίας για την Ελλάδα. Όμως, σε ένα κόσμο που αλλάζει ταχύτατα, καμία χώρα της ΕΕ δεν έχει το μέγεθος να προχωρήσει μόνη, πόσο μάλλον μία μικρότερη. Στην ευρωεκλογές αποφασίζουμε αν και πως θα συμμετέχουμε στη συζήτηση για την ευρωπαϊκή επανεκκίνηση μιας και η πρόοδος της Ελλάδας βασίζεται σε επιλογές μας που διαμορφώνουν μια ΕΕ της εξέλιξης, της συνοχής και του ταλέντου».
Διαβάστε εδώ την ειδική έκδοση του ΣΕΒ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πυρκαγιά ξέσπασε νωρίτερα σήμερα σε φορτηγό πλοίο στη θάλασσα του Μαρμαρά, προκαλώντας τον θάνατο δύο μελών του πληρώματος, όπως μετέδωσαν τουρκικά μέσα ενημέρωσης. Το…
Μία πρωτοποριακή συνεργασία ξεκίνησε πριν λίγες μέρες με την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της Νομικής Σχολής Αθηνών (ΠΜΣ Ναυτικού Δικαίου) και της Διεθνούς Ένωσης…
Την εκπόνηση τριών «Mini Master Plan» για τους περιφερειακούς λιμένες των Οινουσσών, των Ψαρών και των Μεστών, ανακοίνωσε πρόσφατα ο πρόεδρος του Διαδημοτικού Λιμενικού…
Δίχως παύση συνεχίζεται η ενίσχυση του στόλου των εταιρειών ελληνικής διαχείρισης, με την Alassia να γνωστοποιεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την παραλαβή ενός νεότευκτου…
Στο 2% εκτιμάται ότι αυξήθηκε ο πληθωρισμός στην Ευρωζώνη τον Οκτώβριο σε ετήσια βάση από 1,7% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία (flash estimate)…
Έπειτα από εννέα συναπτά έτη σταθερά υψηλής παραγωγής σιτηρών, η Κίνα φαίνεται ότι θα καταγράψει νέο ιστορικό υψηλό το 2024. Σύμφωνα με δημοσίευμα του…
Tη συμμετοχή της στην DHT Holdings Inc. έναντι $89,1 εκατ. ανακοίνωσε η Scorpio Tankers στο πλαίσιο της δημοσιοποίησης των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το…
Η μεγαλύτερη εισηγμένη χαλυβουργία της Κίνας, η Baoshan Iron & Steel, αναμένει ότι το Simandou project στη Γουινέα θα ολοκληρώσει την κατασκευή υποδομών και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ