Εκκίνησαν οι διαδικασίες που θα επιτρέψουν στο κορυφαίο ναυπηγείο του Βιετνάμ SBIC να κηρύξει πτώχευση, σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών της ασιατικής χώρας.
Κατά τη διάρκεια συνάντησης με τους επικεφαλής της SBIC στις 3 Ιανουαρίου, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών του Βιετνάμ, Xuan Sang, τόνισε ότι η πτώχευση ήταν αναπόφευκτη, αφού οι συνεχείς προσπάθειες για την αναδιάρθρωση της εταιρείας απέβησαν άκαρπες.
Η διαδικασία πτώχευσης περιλαμβάνει μεταβίβαση της ιδιοκτησίας, η οποία θα επιτρέψει στην εταιρεία και στις θυγατρικές της να λειτουργήσουν χωρίς το βάρος των παλαιών χρεών. Οι κερδοφόρες θυγατρικές θα απαλλαγούν επίσης από το βάρος του χρέους της μητρικής τους εταιρείας.
Εδώ και σχεδόν μία δεκαετία, η κρατική ναυπηγική βιομηχανία του Βιετνάμ βρίσκεται σε ύφεση, η οποία ξεκίνησε με την πτώχευση της πρώην κρατικής ναυπηγικής εταιρείας Vinashin το 2010. Η SBIC ιδρύθηκε το 2013 και ήταν ουσιαστικά προϊόν της αναδιάρθρωσης της Vinashin, Ως εκ τούτου, εκείνη την εποχή, η SBIC επιβαρύνθηκε με χρέη συνολικού ύψους $4 δισ. που άφησε η Vinashin.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πυρκαγιά ξέσπασε νωρίτερα σήμερα σε φορτηγό πλοίο στη θάλασσα του Μαρμαρά, προκαλώντας τον θάνατο δύο μελών του πληρώματος, όπως μετέδωσαν τουρκικά μέσα ενημέρωσης. Το…
Μία πρωτοποριακή συνεργασία ξεκίνησε πριν λίγες μέρες με την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της Νομικής Σχολής Αθηνών (ΠΜΣ Ναυτικού Δικαίου) και της Διεθνούς Ένωσης…
Την εκπόνηση τριών «Mini Master Plan» για τους περιφερειακούς λιμένες των Οινουσσών, των Ψαρών και των Μεστών, ανακοίνωσε πρόσφατα ο πρόεδρος του Διαδημοτικού Λιμενικού…
Δίχως παύση συνεχίζεται η ενίσχυση του στόλου των εταιρειών ελληνικής διαχείρισης, με την Alassia να γνωστοποιεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την παραλαβή ενός νεότευκτου…
Στο 2% εκτιμάται ότι αυξήθηκε ο πληθωρισμός στην Ευρωζώνη τον Οκτώβριο σε ετήσια βάση από 1,7% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία (flash estimate)…
Έπειτα από εννέα συναπτά έτη σταθερά υψηλής παραγωγής σιτηρών, η Κίνα φαίνεται ότι θα καταγράψει νέο ιστορικό υψηλό το 2024. Σύμφωνα με δημοσίευμα του…
Tη συμμετοχή της στην DHT Holdings Inc. έναντι $89,1 εκατ. ανακοίνωσε η Scorpio Tankers στο πλαίσιο της δημοσιοποίησης των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το…
Η μεγαλύτερη εισηγμένη χαλυβουργία της Κίνας, η Baoshan Iron & Steel, αναμένει ότι το Simandou project στη Γουινέα θα ολοκληρώσει την κατασκευή υποδομών και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ