Ναυτιλία δίχως Σουέζ: Το «βάρος» στον τελικό καταναλωτή

Ναυτιλία δίχως Σουέζ: Το «βάρος» στον τελικό καταναλωτή

246
Ναυτιλία δίχως Σουέζ: Το «βάρος» στον τελικό καταναλωτή

Οι καταιγιστικές εξελίξεις στο γεωπολιτικό μέτωπο συνεχίζουν να έχουν μείζονα αντίκτυπο στη ναυτιλία, με δημοσίευμα του Bloomberg να κάνει λόγο για 299 containerships αθροιστικής μεταφορικής ικανότητας 4,3 εκατ. TEUs που δεν θα διέλθουν από τη διώρυγα του Σουέζ.

Αντί αυτού, θα επιλέξουν το κατά 25% μακρύτερο ταξίδι, υψηλότερου κόστους για τους αποστολείς εμπορευμάτων και συνεπώς, όπως πολλάκις έχει αποδείξει η ιστορία, υψηλότερου κόστους και για τον τελικό αποδέκτη των προϊόντων.

Όπως αναφέρει το ειδησεογραφικό μέσο CNBC, επικαλούμενο κύκλους της αγοράς, ο επανασχεδιασμός των δρομολογίων των πλοίων λόγω της επιθετικότητας στην Ερυθρά Θάλασσα ενδέχεται να αυξήσει το κόστος μεταφοράς εμπορευμάτων έως και κατά 80%.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.