Κινητήρες μεθανόλης, το στοίχημα για τη Wärtsilä

Κινητήρες μεθανόλης, το στοίχημα για τη Wärtsilä

107
Κινητήρες μεθανόλης, το στοίχημα για τη Wärtsilä

Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä ανταποκρινόμενος στις απαιτήσεις μείωσης ανθρακικού αποτυπώματος της ναυτιλίας προσθέτει στο χαρτοφυλάκιο του τέσσερις ακόμα κινητήρες καυσίμου μεθανόλης. Στον κινητήρα μεθανόλης της σειράς Wärtsilä 32 που κυκλοφόρησε μόλις πέρυσι προστίθενται τέσσερις κινητήρες σε καθεμία από τις σειρές Wärtsilä 20, Wärtsilä 31, Wärtsilä 46F και Wärtsilä 46TS. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες καθώς και ο κινητήρας Wärtsilä ΖΑ420S αποτελούν μέρος μίας οικογένειας κινητήρων ντίζελ που πρόκειται να εξελιχθούν σε κινητήρες καυσίμου μεθανόλης.

Η υιοθέτηση της μεθανόλης από τους νέους τύπους κινητήρων του ομίλου δεν αποτελεί τυχαία επιλογή καθώς η μεθανόλη αποτελεί μία από τις πιο ελκυστικές λύσεις για την επίτευξη των στόχων της απανθρακοποίησης με ορίζοντα το 2050. Παρόλο που η καύση της μεθανόλης εμπεριέχει ανθρακικό αποτύπωμα, η «πράσινη» μεθανόλη με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα αποτελεί βιώσιμη εναλλακτική λύση. Η τελευταία μπορεί να παραχθεί από την σύνθεση του υδρογόνου ως προϊόντος ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και του διοξειδίου του άνθρακα ως προϊόντος της τεχνολογίας δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα.

Οι νέοι κινητήρες καυσίμου μεθανόλης θα είναι εμπορικά διαθέσιμοι από το 2025 και μετά ενώ ο κινητήρας καυσίμου μεθανόλης Wartsila 32 είναι ήδη διαθέσιμος και πιστοποιημένος από πολλούς νηογνώμονες μαζί με το σύστημα τροφοδοσίας και αποθήκευσης MethanolPac.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.